oo bedankt voor de tip maar gaat die luger snel stuk van jou ben namelijk nu voor een whalter ppQ aan het kijken want de luger gaat snel stuk had ik gehoordNog ff over de luger: ik heb een WE luger en in de zomer werkt hij prima.
Maar in de winter zijn de mags te klein om voldoende gas te bevatten waardoor je heel gauw cooldown krijgt, en de hop up is nogal verrot in die zin dat je een schroef in je bucking draait ipv een nub en dat je zo door je bucking heen draait. Verder is er niet een alternatief voor de hop up constructie en blijf je met een kapotte bucking zitten.
Een beter alternatief is de kwc luger. Deze werkt op Co2 en schiet gewoon onder de 360 fps. Hij heeft dacht ik wel een vaste hop up maar schiet wel goed.
wat is d bukking ?Het enige wat snel stuk gaat is de bucking, maar extern werkt het allemaal prima. En als je de schroef niet door je bucking draait dan schiet hij nog best het ook.
oo vet bedankt voor de informatie hier mee kun je toch de spin verstellen?Das je hop-up rubber.
Laatste plaatje laat de gehele hop-up kamer zien met de bucking over de binnenloop heen.
Dit voorbeeld is wel van een geweer.
Van een side-arm ziet er iets anders uit maar het principe blijft.
o haha had je misshien ervaring met het merk AGM daar zag ik een mp40 van dus dacht mis weet je of dat een goed merk isJa,daarmee bepaal je de hoeveelheid backspin die de bb meekrijgt.
Ik zat net op joeptjoep naar G-hop modificaties te kijken.
Er gaat nog een hele wereld voor je open alleen al op hop-up gebied.
oo maakt niet uit weet je iets van deze replica of die goed is ? https://gunfire.pl/product-eng-1152191505-Replika-karabinu-CM047C.htmlDaar durf ik geen mening over te geven.
Ben totaal niet bekend met t merk AGM.
oke bedankt voor de tip en hoeveel mid caps heb je ongeveer nodig om te kunnen spelen en niet dat je straks niks meer hebt onder het gevechtDe AK's van Cyma zijn van een goede kwaliteit.
Zeer geschikt om de airsoftwereld mee te verkennen.
En later,als je er wat meer in zit, goed te upgraden tot een top presterende replica.
oke mooi maar vet dat je vrouw ook airsoft dat komt niet zo vaak voor of valt dat meeDat verschilt nogal.
Je hebt mid-caps van 85 rounds,die mijn vrouw en ik gebruiken,en mid-caps die tot wel 140 rounds bergen.
Wij hebben er daarom meer nodig dan gemiddeld.
Maar als je voor bijv.een AK-47 of 74 kiest dan heb je meestal 120 rounds mid-caps en kan je met 6 tot 8 mags prima meekomen.
oo hahaEr zijn er niet veel die hun vrouw meekrijgen in deze tak van sport.
Maar mijn vrouw is fanatieker dan ikzelf ben.
Ze heeft 20 replica's tegen ik maar 8.
ik zat te kijken naar deze http://www.taiwangun.com/en/electric/cm-077a-cyma?from=related&campaign-id=6 is die goedAgm mp40 moet je mijden, dat is standaard een rot replica. De barrel zit vast in de hop up kamer en die krijg je er alleen uit als je de kamer open zaagt.
De verdere kwaliteit is wel okee, maar je zal er een hoop aan moeten doen om hem goed te laten schieten.
En Cyma AK's zijn super. Neem wel een full metal versie want die zijn verreweg het stevigst.
Andere barrel, bucking, mosfet erin en een beetje shimmen en je hebt een super replica.