Heyyyy halloooooo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Goede avond heren en dames , Rob2k7 hier ,noem me maar gewoon Robin , blij dat er een ander forum is over airsoft ,waarom laat ik maar even in het midden :)

Goed over mij , heb hiervoor 2 jaar paintball gedaan , en ja dure paintballen , ze breken , ze zijn te duur en nauwkeurig ? soms hahaha
Verder spreekt het militaire karakter van airsoft mij aan , in het paintball wereldje word je bijna vreemd aangekeken als je in het groen komt . Dan is de keuze snel gemaakt .

Airsoft , tja ook al zo'n 2 jaar nu althans dit is mijn 2de syzoen , eerste replica was een 226 sig sauer (co2) daarna een VFC mp7 gbb , glock 19 , en onlangs een Tippmann m4 gekocht , ik probeer mijn kast zo leeg mogelijk te houden want als ik alles ga kopen wat ik wil ........
14354971_1077391065709382_3605308071400487469_n.jpg

Bezoek de velden zo'n 2 x per maand en verder , ben 49 maar voel met nog jong (meestal) dus ik hoop voorlopig deze mooie sport nog even te blijven uitoefenen .

Groet

Robin

Bijlagen

• 14359059_1077391132376042_6972988933645020382_n.jpg
    14359059_1077391132376042_6972988933645020382_n.jpg
    154,3 KB · Weergaven: 208
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum! Leuke intro en je kan nooit oud genoeg zijn.
Hoop dat je hier veel plezier beleeft mensen zijn aardig en weten veel !
Waar speel je meestal? Misschien komen we elkaar wel tegen

Welkom Robin en welkom bij de club van 49.
Nog 2 maanden en dan ben ik oud member.:eek:
Zit er tegenop te kijken om die grens over te gaan.
Mwah,ik doe vooralsnog alsof ik net 18 ben geworden.o_O
RSL en B&A?
Dan kennen we elkaar al van gezicht denk ik.:cool:

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Zou best kunnen Vladimir , gedver straks 50 zie ik best een beetje tegen op maar goed , ben al lang blij dat ik dit nog kan doen , ben wel naar de sportschool gegaan om wat fitter te worden , ik liep een paar jaar geleden nog als een halve zombie door het veld , daar is wat verbetering in gekomen , tis nou ook weer niet dat ik continu door het bos ren hoor hahaha

Had jij niet die FN FAL als replica ?

Groet

Robin

Ehhh,nee.
Ik heb een M14 en speel ook vaak met een Mp5-SD6.

Hier ben ik ermee in de weer bij RSL.
a (8) - Copy.jpg

ah ok ik herken je ja , de oudjes vallen op onder de jongelingen he , ach leuk dat we dit nog kunnen doen , ik had enigszins gebaald als dit werd gelegaliseerd rond mijn 75 ste hahaha

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Hahaha,ja maar het is mij toch wat te laat gelegaliseerd naar mijn zin.
Ik was er al eerder mee bezig en heb daardoor wel wat strubbelingen met justis meegemaakt.
Maar eind goed,al goed.
We gaan er nog lang van genieten.
Desnoods met een rollator met aan elke zijkant een machinepistool eraan vast.:D

Mee eens laat maar niet te laat , ik had ooit plannen om eens naar België te gaan m.b.t. tot het airsoft gebeuren maar das er nooit van gekomen , maar inderdaad eind goed al goed en we gaan er zeker nog lang van genieten , ik duik nu m'n koffer in .

We spreken elkaar ongetwijfeld nog wel eens .
Greetings

Robin

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Welkom Robin! En laat die rollator nog maar even staan, volgens mij komt het wel goed ;)

• Leuk
Welkom op het forum! Mooie set heb je al bij elkaar, maar je bent dan ook al langer bezig dan ik xD

• Leuk
`Hier nog een oude man uit Noord Holland. Straks heeft airsoft nog de naam als oude lullen sport. Dat komt dan door ons.
Welkom Robin, We spreken elkaar vast wel eens

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Hey oude man , nou ja ouwe lullensport , gevoelsmatig is 90% onder de 25 hahaha dus wat dat betreft , ik twijfel overigens nog of ik zondag ga of volgende week , het weer maar effe in de gaten houden ik ben echt een mooi weer speler .
Ik spreek u

Robin

Welkom op het forum! Mooie set heb je al bij elkaar, maar je bent dan ook al langer bezig dan ik xD

Ik hou het hier wel even bij hoor , probeer er een beetje zuinig op te zijn dan kun je best een tijd vooruit ,als ik sommige medeskirmers om zie gaan met hun replica's , kunnen overigens ook huurkitjes zijn dan springen de tranen in mijn ogen :eek: