Hiyaaa!

Skar98

Member
17 jul 2017
5
3
Trophies
2
Hiya iedereen :)

Mijn forum-naam is Skar en mijn echte naam is Dennis, ik ben 19 jaar en ik kom uit Harderwijk.

(wow... die opzet heeft niemand ooit eerder gezien~ ;) )

Ik volg al een ruim jaar wat airsofters op YouTube en elke keer weer word ik zo enthausiast van de 'gameplay' die ik elke keer weer zie. Ook kijk ik de filmpjes van ACN en ook hiervan word ik elke keer weer blij. Nu lijkt het me dus tof om hier wat rond te snuffelen en de mensen te leren kennen.

Ik heb nog nooit eerder ge-airsoft, obviously. Wel ben ik fan van FPS games (CoD 1, Arma 3) en die heb ik dan ook heel veel gespeeld. Nu lijkt het me dus vet om een keer mee te lopen en om meer te weten te komen over wapens, het spel, de mensen en hun ervaringen.

Ik merk bij mezelf dat ik in games meestal óf snipers gebruik óf andere assault rifles. Zou ik dit in gedachten moeten houden, mocht Airsoft me bevallen, of maakt het niet uit? Ik zou ik gráág horen hoe zo'n dag verloopt en wat ik kan verwachten mócht ik me inschrijven.

Ik ben nieuw, heb honderden (ughum; duizenden) vragen en hoor graag over jullie persoonlijke verhalen en over hoe jullie gestart zijn.

Nu heb ik geen idee wat ik nog meer kan neerschrijven, dus ik eindig m'n introductie nu maar ;)

Groetjes ;D




 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Heey Skar

HARDERWIJK;) dan kan ik je bijna zien... wij komen uit Zeewolde

Veel plezier in de Airsoft wereld!!!!
Het is een grote wereld en je kan veel kennis ophalen op dit mooi forum!
 
Welkom!

Airsoft is gaaf, uiteraard! Maar we spelen met replica's of airsoft apparaten (AA) en natuurlijk geen echte w@pens.

Het beste wat je kan doen is jezelf aanmelden voor een open skirm met een huurset, daar zit alles in/bij wat je nodig hebt. Op de skirm zelf zijn er doorgaans genoeg momenten om iedereen alles te vragen :) de meeste zijn erg trots op hun replica('s) dus zullen je waarschijnlijk al meer vertellen als waar je eigenlijk om vroeg :p

Heel veel plezier met het ontdekken van airsoft :) leg ondertussen vast een groot slot om je portemonnee, want die vind het vaak zo leuk dat hij vanzelf leeg loopt :p

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
W@pens zeggen wij niet hier hhahah
Maar Replica of pewpew of Biologischballetjesafvuurreplica hahahahahahahahahaha
 
He Skar,

Je zit lekker in de buurt, ik zit namelijk in Nijkerk.
Heel veel plezier met deze sport.

Tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Welkom! Gewoon inschrijven als intro en lekker een dag door het bus struinen en vragen stellen aan je buurman tijdens de pauze ;)
 
Welkom! Bij jou in de buurt heb je Balls&Arrows (lelystad). Hier heb ik mijn eerste skirm gedaan, met een huursetje en ook pretty much alone die kant op gegaan.

Toen ik daar was kon ik al gelijk aansluiten bij een grote groep die me wel mee wilde nemen. Super gaaf en veel gezien en geleerd die dag.

Echt een aanrader voordat je alles zelf gaat aanschaffen.

Groet, Sven
 
@bvdzeeuw : Thanks! Ga ik ook zeker doen! Hopen dat ik met iemand mee kan ;)

@Crumble : ah Jaa! Hartstikke bedankt! ;)

@All: Kan iemand mijn vraag over replica's en games beantwoorden? :D
 
Welkom bla bla bla :p

Replica's:
- begin met een AEG (elektrisch geweer). Het model heeft bijna niks met de prestaties te maken dus kijk gewoon wat je mooi vindt.
- Vermijd de sniper (en de dmr ook, voordat iemand daarover begint). Snipen in airsoft is heel iets anders als in games (of real life). Daarbij zul je om te kunnen snipen een grote bak geld om mogen kiepen.
Het is verder ook een vak apart.

Gamedag is vrij simpel:
Aankomst - inschrijven - fps test - briefing - games - pauze - games - einde - moe, voldaan en big smile
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en campesteijn
Welkom op het forum!

Zelf ben ik ook bij B&A gestart, en vindt het een toplocatie :) Ze hebben nu deel van het held gesloten, dus ik weet niet hoe het nu speelt. Maar zeker een topveld voor je 1e keer (je kan hier ook idd een huursetje huren). Mijn 1e keer daar was wel met eigen gear (ik was meteen decked out met replica en destijds plate carrier) en inmiddels ook wat gear erbij gehaald / vervangen ^^
 
Hey Dennis,

Zelf airsoft ik ook sinds kort, ik heb 1 skirm achter de rug en krijg deze week mijn eigen replica binnen. Aangezien je in Harderwijk woont is Veluwe airsoft zowat om de hoek voor jou. Hier heb ik ook mijn eerste skirm gedaan. Het is een prima locatie om aan het spelletje te wennen. De locatie is niet te groot en er worden leuke ''game modes'' gespeeld. Ook is de huurreplica hier prima, je komt er goed de dag mee door. Ben je van plan om een keer als introducé met iemand mee te gaan?
 
Welkom. Als je ooit eens wilt aanhaken bij B&A is dat geen probleem. Hou het forumonderdeel Skirms even in de gaten voor data.
 
Jullie zijn geweldig, hartstikke bedankt! Zijn er dingen die jullie kunnen vertellen over zo'n eerste skirm? ;D
 
Welkom. Woon niet in de buurt, in tegenstelling tot een hoop anderen, maar als je de sport leuk vind ga je straks heel nederland door en dan komen we elkaar vast wel tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf