Ik wil een kast aanschaffen om mijn replica's netjes en veilig op te bergen maar ik ben heel benieuwd hoe jullie dat doen?
super leuk om te horen hoe jullie dit allemaal doen!Ik heb een oude mitrailleur kist van de landmacht. Heb het houtwerk aan de binnenkant verwijderd en sloten bevestigd. M'n replica's liggen ondersteboven in de kist (met pistol grips naar boven dus).
Ik heb het zo opgeborgen..ja ik weet wat de regels zijn maar wil graag weten hoe jullie dit toepassen?\
Daar heb ik geluk mee, want ik heb mijn wapenkluis bewaard. Beetje overkill, maar staat wel leuk.
Hunter kluizen kun je vanaf een paar honderd euro tweedehands vinden op forums.
Heb dat ding 2 verhuizen meegesleurd.
Ik heb hem in m'n koffer zitten met slot erop.
Zo dat is wel krap. . Maar wel heel degelijk
Is dit volgens de regels toegestaan? Ik ken meer mensen die dit doen maar een eventuele inbreker kan nog steeds zo al je replica's meenemen...
Het gemiddelde slot dat je op een kast hebt zitten hebben ze meestal ook er binnen een minuut af.
Dit staat er in de huishoudelijke reglementen:
Bekijk bijlage 2147
Definieer hier maar eens uit dat een koffer met slot geen deugdelijke opslag is.
Ik heb een oude mitrailleur kist
Hebbie dr nog 1 over ??? Gaaf hoor haha
Dan zit dat wel goed idd. Voel me nog beter met het stevige sluitwerk op mijn kist maar dat is persoonlijk![]()
Hebbie dr nog 1 over ??? Gaaf hoor haha
Het gemiddelde slot dat je op een kast hebt zitten hebben ze meestal ook er binnen een minuut af.
Dit staat er in de huishoudelijke reglementen:
Bekijk bijlage 2147
Definieer hier maar eens uit dat een koffer met slot geen deugdelijke opslag is.