Hoe sterk mag lamp zijn op replica?

heb zelf een vereon R3 die ik ook met m'n werk gebruik, 3 verschillende lichtsterktes met max. 950 lumen. zit altijd wel op mn replica maar eigenlijk nog nooit nodig gehad

Ik heb een mooi lampje dat door andere mensen op de introdag als discoverlichting werd bestempeld, maar maak er graag gebruik van. Mensen doken wel weg en in de schemer kon ik alsnog mijn BBs perfect volgen.

een lampje van 400 a 600 lumen is goed om te desorienteren/verblinden, een 200 lumen is mooi on te voorkomen dat je op je plaat gaat in het donker.

Het moeilijkste is weten wanneer je de lamp gebruikt. Als je hem te vroeg aanzet ziet iedereen ja aankomen, te laat en je ligt al op je giegel. (Altijd leuk om te zien)

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
Een aantal maal bij indoor spelen mee gemaakt dat men super verblindende lampjes aanzette. Netjes gevraagd deze op een lagere stand te gebruiken of te wisselen.
1 x een opmerking gekregen dat ik maar een zonnebril.op moest zetten.

Nu heb ik een 1400 LM lampje. Deze onvriendelijk terug laten schijnen. Waarna deze beste tegenspeler er zin meer in had.

Uiteindelijk mijn backup 260 LM lamp aan hem geleend en een prima dag gehad.

Als je er echt last van hebt. Spreek elkaar aan, soms is het niet bewust. En als mensen dat bij mij hebben hoop ik ook dat het gezegd wordt.