Welkom op het forum
Of Twinfromhell
jij hebt toch geen full british loadout?
Kom er maar in
@Toothpick
De L85A1 van G&G of Army(tegenwoordig Ares) Is een leuk dingetje. Ikzelf heb die van Army.
Nadeel is dat singelshot soms problemen geeft maar dat is doormiddel van google op te lossen. (ben ik zelf nog niet mee begonnen). Wel raad ik aan om het bewegende deel bovenop de gearbox er af te halen die de spangreep tijdens het schieten heen en weer laat gaan. Dit maakt het werk voor de motor lichter en verminderd slijtage/stroomverbruik. Wil je toch dit realistische dan kan hij beter voor een WE L85A2 gaan.
De L85A1 is begin jaren '80 ingevoerd. zou hij bijpssende loadout nemen dan zal hij in tijdperk 1980-2000 zijn loadout "moeten" hebben.
Daarna is de L85A2 gekomen die later nog kleine upgrade heeft gehad en A3 genoemd wordt/werd maar nog steeds een A2 is.
De A3 is namelijk in de concept versie en er zijn al wat foto's van online te vinden.
Ik heb ook een L86LSW van ICS. Deze is het zelfde intern als de L85 van ICS alleen met dus een langere loop er op. Nadeel vind ik is de aparte piston in de gearbox als ook dat het per model afhankelijk is in hoe goed/slecht je hop-up arm is. Ik moest er een stukje plastic onder lijmen om hem goed te laten werken.
Zou hij veel CQB spelen dan is de L22A2 (L85AFV) misschien ook een optie. Ik heb deze ook van Army/Ares maar deze is er ook van G&G. Hiervan heb ik de plastic gearbox vervangen voor een G&G metale gearbox maar voor de rest doet hij het supper.
En dan zoals eerder aangegeven heb ik de WE L85A2. Ik heb deze passend bij mijn loadout van OP Herrick in tan kleur. Deze is op green gas/propaan(wel siliconen bij doen) en werkt goed. maar het beste is hem om te zetten naar HPA vanwege het spelen in koudere temperaturen.
HPA kan via nippel bij magazijn of via
conversion kit (link) dat je slangetje uit AA hebt.