Hoi ACNers

@Sgietvlees Manuel welkom.
Vlaardingen zegt ie pfffffffff nee he kom dat durp ook overal tegen :p. nee gekheid op stokje natuurlijk heb er 16 jaar gewoond vandaar.
We gaan je zien op de velden @Sgietvlees
Haha dankje wel.
Ik heb er ook niet voor gekozen me vriendin woonde hier en had geen zin elke keer heen weer te reizen dus deenk goh doe is gek.
Ik verhuis gwoon xD.
Ik kijk er naar uit jullie te zien.
Vriendelijke groet manuel

Mijn NABV is ook eindelijk rond na veel gedoe.
Me foto werd telkens afgewezen en toen kwam er ook nog eens een storing.
Maar gelukkig is alles goed ge komen.
Me pas mag ik zaterdag in ontvangst nemen en me eerste replica is ook besteld.
De MB07D Sniper Rifle woord me eerste kindje.
Iemand toevallig ervaring met dit model?

Met een sniper starten zou ik niemand aanraden gezien deze out of the box niet verder schieten dan de gemiddelde AEG en pas echt shinen als er wat upgrades aan zijn gedaan. Upgraden is niet moeilijk en als je dat niet erg vind kan je er mee starten, maar dat betekent extra kosten en daarnaast ben je ook nog eens aan een MED verbonden en mag binnen 20 (of 15) meter niet schieten en moet dan een side arm gebruiken die sub 360 FPS schiet, voor velen niet meteen iets waarin ze in willen investeren. Ik raad je toch aan om met een AEG te starten.

Met een sniper starten zou ik niemand aanraden gezien deze out of the box niet verder schieten dan de gemiddelde AEG en pas echt shinen als er wat upgrades aan zijn gedaan. Upgraden is niet moeilijk en als je dat niet erg vind kan je er mee starten, maar dat betekent extra kosten en daarnaast ben je ook nog eens aan een MED verbonden en mag binnen 20 (of 15) meter niet schieten en moet dan een side arm gebruiken die sub 360 FPS schiet, voor velen niet meteen iets waarin ze in willen investeren. Ik raad je toch aan om met een AEG te starten.
Klopt heb je gelijk in maar heb altijd al een passie gehad voor snipers.
En ik ben nog al eigenwijs en hard Leers.
Maar ik ga altijd tot het uiterste om me doel te behalen dus ik zie dit wel goed komen.
Ik heb. Al een paar keer meer een automatische wapen gespeelt en het staat me niet egt.
Het is geen uitdaging voor mij vandaar dat ik deze keuzen gemaakt heb.

Klopt heb je gelijk in maar heb altijd al een passie gehad voor snipers.
En ik ben nog al eigenwijs en hard Leers.
Maar ik ga altijd tot het uiterste om me doel te behalen dus ik zie dit wel goed komen.
Ik heb. Al een paar keer meer een automatische wapen gespeelt en het staat me niet egt.
Het is geen uitdaging voor mij vandaar dat ik deze keuzen gemaakt heb.

Ik houd je niet tegen :P, wil je alleen meegeven dat het slimmer is om direct wat upgrades te doen dan er zo direct out of the box mee te spelen en bedenk je dus dat het heel handig is om een sidearm te hebben, er zijn ook budget opties beschikbaar.

• Leuk
Waarderingen: Sgietvlees

Uhm je weet dat je geen replica mag bestellen zonder dat jr het nabv pasje in huis hebt? Laat staan het in bezit hebben van een replica in huis zonder je pas te hebben? Edit: of wordt die afgeleverd bij je neef, aangezien die wel z'n pas al heeft.

En ik sluit me aan bij Rebel. Een sniper zonder upgrades verliest het van een geupgrade aeg die 20 balletjes jou kant op schiet binnen 2 seconden. En jij maar 1x terug kan schieten..

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Uhm je weet dat je geen replica mag bestellen zonder dat jr het nabv pasje in huis hebt? Laat staan het in bezit hebben van een replica in huis zonder je pas te hebben? Edit: of wordt die afgeleverd bij je neef, aangezien die wel z'n pas al heeft.

Dat is niet helemaal waar.. ik heb ook een replica besteld toen mijn NABV inschrijving gaande was. Dit om nog de korting mee te pakken die ze hadden voor die korte periode. Ze zeide dat het geen probleem was en dat hij opgestuurd zou worden als ik m'n pas zou opsturen. Een week of twee later was het zover en heb hem gewoon netjes in huis gehad.

Dus het kan.

Dat is niet helemaal waar.. ik heb ook een replica besteld toen mijn NABV inschrijving gaande was. Dit om nog de korting mee te pakken die ze hadden voor die korte periode. Ze zeide dat het geen probleem was en dat hij opgestuurd zou worden als ik m'n pas zou opsturen. Een week of twee later was het zover en heb hem gewoon netjes in huis gehad.

Dus het kan.

Dat zie ik meer als reserveren, er is op dat moment niks naar je onderweg. Het is pas opgestuurd toen je de pas had. En als ik een gok mag wagen denk ik dat de replica van sgietvlees bij gunfire of taiwangun vandaan komt. En die van jou uit een nederlandse winkel?

• Leuk
Dat zie ik meer als reserveren, er is op dat moment niks naar je onderweg. Het is pas opgestuurd toen je de pas had. En als ik een gok mag wagen denk ik dat de replica van sgietvlees bij gunfire of taiwangun vandaan komt. En die van jou uit een nederlandse winkel?
Yep ik heb hem bij Bunker501 gehaald. Was ie even €150 goedkoper toen :p

Ik houd je niet tegen :p, wil je alleen meegeven dat het slimmer is om direct wat upgrades te doen dan er zo direct out of the box mee te spelen en bedenk je dus dat het heel handig is om een sidearm te hebben, er zijn ook budget opties beschikbaar.
Klopt @WillemRT en ik zaten al te kijken voor newe Veeren en zo dus we gaan hem zo en zo booster een sidearm is gelukkig niet zo heel duur dus dat komt er zeker ook aan en anders neem ik gwoon me pijl en boog mee haha xD

En ik sluit me aan bij Rebel. Een sniper zonder upgrades verliest het van een geupgrade aeg die 20 balletjes jou kant op schiet binnen 2 seconden. En jij maar 1x terug kan schieten..
In principe hoef ik niet egt op me pas te wachten voor een aankoop me contributie is betaald en op de site van nabv heb ik gwoon groen light dus ik ben er niet egt bang voor dat dit fout gaat maar bedankt voor de waarschuwingen

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Klopt volgens mij wel ja.
Als je door de hele molen van de NABV bent gehaald en het wachten is alleen nog op de pas dan kan/mag je volgens mij gewoon je replica's bestellen.

• Leuk
Klopt volgens mij wel ja.
Als je door de hele molen van de NABV bent gehaald en het wachten is alleen nog op de pas dan kan/mag je volgens mij gewoon je replica's bestellen.

Volgens mij heb ik dat inderdaad een keer ergens gelezen in een correspondentie van de NABV. Zolang het pasje echt het enige nog is waar je op zit te wachten. Dus VOG is rond en verwerkt bij de NABV, pasfoto en contributie betaald etc en dus alleen je pasje nog opgestuurd moet worden zou het theoretisch mogen. Echter vragen veel online winkels om een kopie van je pas dus dan wordt het alsnog een lastig verhaal. Maar dan zou je evt een replica kunnen reserveren in overleg met de winkel.

Klopt @WillemRT en ik zaten al te kijken voor newe Veeren en zo dus we gaan hem zo en zo booster een sidearm is gelukkig niet zo heel duur dus dat komt er zeker ook aan en anders neem ik gwoon me pijl en boog mee haha xD

Met upgraden bedoelde ik wel wat meer dan alleen nieuwe veer, dan bedoel ik bucking, nub, trigger set, cylinder set, barrel, hop up chamber. Ik raad je aan om eens op het airsoftsniperforum.com te gaan rond neuzen, daar staat een hele hoop nuttige info waar je veel mee kan als beginnende sniper speler, zowel in het veld als met upgraden :).

• Leuk
Waarderingen: Sgietvlees en WillemRT
Met upgraden bedoelde ik wel wat meer dan alleen nieuwe veer, dan bedoel ik bucking, nub, trigger set, cylinder set, barrel, hop up chamber. Ik raad je aan om eens op het airsoftsniperforum.com te gaan rond neuzen, daar staat een hele hoop nuttige info waar je veel mee kan als beginnende sniper speler, zowel in het veld als met upgraden :).
Ohw super ga zeker even kijken bedankt voor de tip brother in arm

Klopt ik bestel het bij
https://sklep.airsoftguns.pl/main-eng.html
Dat is in Polen veel dingen voor een goeie prijs zeker een aanrader met een screen shot van je NABV profiel maken ze er geen probleem van gelukkig