Hoi!

PeterH

Well-Known Member
18 jul 2017
51
40
Trophies
6
Hoi allemaal!

Ik ben Peter, 30 jaar en ik woon in Bilthoven bij Utrecht. Sinds dat ik me kan herinneren ben ik al een gamer en daarom ben ik geïnteresseerd geraakt in airsoft. Toen ik onlangs besloot om een nieuwe hobby te zoeken, was de keuze snel gemaakt. Het lijkt me leuk om jullie op de velden te ontmoeten.

Qua gear heb ik nog bijna niets. Ik ben wel NABV-lid en deze week wordt mijn Cyma CM-077a thuis afgeleverd. Een veiligheidsbril en een mesh mondkapje leken me ook geen overbodige luxe, dus die heb ik nu ook. Maar dat is dan ook alles. Ik hoop dat ik niet voor lul loop in mijn spijkerbroek en shirt.

Groeten en hopelijk tot ziens!
-Peter

Welkom op het forum!
En we moeten allemaal ergens beginnen, ik gebruik nog steeds m'n oude OD groene BDU (die's al + 5 jaar oud :P) dus das geen probleem ;)

Welkom op het forum!

Loop anders een keer binnen bij de leger dump heb je voor een euro of 30 a 40 een simpel woodland pakje. En daar kan je best een tijdje op door:)

Goed plan. Hoe lopen jullie er bij in de zomer met dit weer? Zijn er mensen die in t-shirts lopen? Of komen de BB's dan te hard aan?

Ligt een beetje aan het veld :) Bijvoorbeeld Balls & Arrows zijn de afstanden vaak wat groter en kiezen sommige ervoor om met een t-shirt te spelen. Ik hou over het algemeen lange mouwen aan, ook omdat ik dan door de bosjes/brandnetels enzo kan sneaken.

Welkom trouwens :)

Welkom!

Je zal zeker niet voor lul lopen in je spijkerbroek en t-shirt, maar je zal wel meer opvallen... dat vind de tegenstander dan natuurlijk wel weer prima :)

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Welkom!

In spijkerbroek is zeker in CQB arena's geen probleem. Daar zie het zelfs vaker.

Buiten kan ook wel, al val je dan wel erg op. Plus, wordt de kleding misschien snel vies en schuurt enz. Een legerdump bezoek voor een goedkoop setje is altijd een optie.

Je moet ergens beginnen, desondanks! Veel plezier!

Succes met de replica, je hebt de review immers al gevonden. ;)

Welkom!

In cqb draag ik altijd een hoodie en jeans. Camo heb je daar niet nodig. Voor buiten zou ik idd even bij een dump kijken. Een setje NL-camo kost geen drol. Evt zou je ook een tuigje kunnen halen waar je magazijnen ed in kwijt kunt.

Welkom. Het ligt inderdaad aan de omgeving en je skills. Zondag met een groep als pmc stijl gespeeld met tan / khaki broek, zwart shirt en een tan pet, en er waren gasten met rode houthakkers shirts, en als die goed zaten zag je ze ook niet.

Welkom Peter. En mocht je buiten gaan spelen zijn een paar stevige hoge schoenen geen overbodige luxe. Je enkels kunnen het zwaar te verduren krijgen.

Welkom op het forum! Leuke replica heb je alvast uitgezocht, en daar ga je nog een hoop plezier aan beleven.
Voor een mooie bijpassende camo is partizan in de zomer echt een aanrader. Ik heb er een zomerpak van en het zit heerlijk ^^
Zelf zou ik niet gauw met korte mouwen spelen aangezien er altijd wel ergens iemand in de bosjes zit op een skirm die teveel van z'n full auto op korte afstand houdt.

Welkom op het forum!

Welkom. Het ligt inderdaad aan de omgeving en je skills. Zondag met een groep als pmc stijl gespeeld met tan / khaki broek, zwart shirt en een tan pet, en er waren gasten met rode houthakkers shirts, en als die goed zaten zag je ze ook niet.

Niks mis met een toffe PMC loadout! :cool::D

Welkom in deze geweldige sport.
Zonder mouwen ga ik zelfs met bloedhete niet spelen.
BB's komen hard aan op ontbloot vlees. :eek: