R Rens Ruigrok Well-Known Member 8 jul 2017 302 103 Trophies 10 20 nov 2017 #41 Intresant topic welke polarstar engine zat je aan te denken? En waarom polarstar ten opzichte van bijvoorbeeld de wolverine inferno?
Intresant topic welke polarstar engine zat je aan te denken? En waarom polarstar ten opzichte van bijvoorbeeld de wolverine inferno?
C chris93 Well-Known Member 26 jun 2016 603 182 Trophies 11 20 nov 2017 #42 hoi rens eigenlijk simpel polar klinkt lekkerder kan sneller schieten en heb meer opties ik hou van veel nutige opties met verschillende profiellen en van een compleet plaatje en laat een polar nou net meer opties hebben plus ik hou van de kick van rof (maar niet om te misbruiken)
hoi rens eigenlijk simpel polar klinkt lekkerder kan sneller schieten en heb meer opties ik hou van veel nutige opties met verschillende profiellen en van een compleet plaatje en laat een polar nou net meer opties hebben plus ik hou van de kick van rof (maar niet om te misbruiken)
R Rens Ruigrok Well-Known Member 8 jul 2017 302 103 Trophies 10 20 nov 2017 #43 chris93 zei: hoi rens eigenlijk simpel polar klinkt lekkerder kan sneller schieten en heb meer opties ik hou van veel nutige opties met verschillende profiellen en van een compleet plaatje en laat een polar nou net meer opties hebben plus ik hou van de kick van rof (maar niet om te misbruiken) Klik om te vergroten... Haha vind ik allemaal goede redenen! Kijk je naar de jack of fussion engine? Gebaseerd op de opties zou ik goken fussion engine
chris93 zei: hoi rens eigenlijk simpel polar klinkt lekkerder kan sneller schieten en heb meer opties ik hou van veel nutige opties met verschillende profiellen en van een compleet plaatje en laat een polar nou net meer opties hebben plus ik hou van de kick van rof (maar niet om te misbruiken) Klik om te vergroten... Haha vind ik allemaal goede redenen! Kijk je naar de jack of fussion engine? Gebaseerd op de opties zou ik goken fussion engine
C chris93 Well-Known Member 26 jun 2016 603 182 Trophies 11 20 nov 2017 #44 het word de fusion engine alleen het is nog wel effe kijken van hoe of wat