iemand ervaring met de SSG24?

adriaan

Member
15 okt 2016
17
15
Trophies
2
hey allemaal

heeft iemand ervaring met de SSG24 van novritsch?

ik wil geen discusie beginnen over vsr 10 en dat die het beste is en ander vsr10 geblablabla

ben gewoon benieuwd of er mensen er goede of slechte ervaringen mee hebben uit eerste hand
 
Volgens YouTube hebben cleanshot en silo hem al in Nederland gebruikt (weet alleen niet of die ook hier rond hangen.... misschien undercover :p)

Echter als je het wat internationaler bekijkt is iedereen die er op YouTube (o.a. house gamers en swampsniper) mee speelt erg enthousiast! Waarbij het er niet op lijkt dat er nog aanvullende upgrades zijn gedaan aan de replica.

Al met al lijkt het een super out off the box airsoft sniper replica...

Hopelijk heb je er wat aan!

Groet,
Peter
 
Silo Entertainment heeft de SSG24, nummer 000 (prototype die Novritsch zelf heeft gebruikt). Hij is er larisch over.
Cleanshot heeft 'm (nog) niet, heeft er ook niet mee geschoten voor zover ik weet.

Verder zal niemand ervaring hebben met dat ding, omdat ze allemaal nog preorder zijn. Er zijn mensen die al maanden wachten...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn mening al op het andere forum gegeven en daar ging het niet om dat de VSR-10 het beste is maar alleen dat je voor minder geld een VSR-10/Bar-10 based systeem kan bouwen die gelijk of beter presteert en je daarnaast technisch inzicht krijgt achter hoe een BASR werkt en daarmee ook ze sneller/makkelijk kan fixen. Betekent niet dat de SSG24 minder of slechter is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Ik denk dat je voor de kosten van een SSG24 een behoorlijk geupgrade replica in handen krijgt... daar mist dan echter nog de kennis van werking en details welke accuraatheid waarborgen. Bij het bouwen van een eigen VSR / BAR10 / whatever leer je al doende wat je upgrades doen, wat je exact wilt bereiken etc. Uiteraard kun je een SSG ook upgraden, maar het is op zich al een mid to high end replica voor zover ik het begrijp.
 
Ik denk dat je voor de kosten van een SSG24 een behoorlijk geupgrade replica in handen krijgt... daar mist dan echter nog de kennis van werking en details welke accuraatheid waarborgen. Bij het bouwen van een eigen VSR / BAR10 / whatever leer je al doende wat je upgrades doen, wat je exact wilt bereiken etc. Uiteraard kun je een SSG ook upgraden, maar het is op zich al een mid to high end replica voor zover ik het begrijp.

Behalve dat upgraden moeilijk is gezien het een nieuw systeem is en dus wss op de barrel, bucking en nub er weinig aan te vervangen is.
 
Het enige wat je hoeft te vervangen aan de SSG24 zijn de loop en bucking. De rest vd internals zo ver ik weet wel high-end.
 
Mijn maat had hem in februari al besteld. Hij wacht ook nog steeds.
 
Zal wel met de boot komen en vanuit Azië duurt dat meestal wel even, zit soms ook 2-3 maanden te wachten als ik wat op airsoftpeak bestel.
 
The SSG24 is good out of the box but also need some upgrade which make it just over price, however if you're open mind and capable to upgrade a BASR and tuned by yourself there is always good options and alternatives to save your money and achieve the max power with great flexibility of that platform, i do have great fellow expert airsoft snipers builder they're active on facebook, you may try to send your questions to them or read their blogs to help you out, one called Sniper Mechanic and the second one Faceless Sniper good luck with your project.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Ik geloof dat je ergens rond de 700 euro uit kwam ofzo, als ik het goed heb.
 
Ik heb er 3 weken geleden in Gasselte mee geschoten (4 keer ofzo).
Deze jongen had nummer 63(of 69)
Trilt heel erg als je schiet maar komt wel heel ver (85 meter ongv)
Hij gebruikte .46 bb's volgens mij en hij was er wel tevreden over maar hij had veel feeding problemen.

Wat ik er wel bij wil zeggen is dat dit de eerste 100 waren, eigenlijk soort test producten. De nieuwe zullen op en top zijn.
Hier gaat wel een gigantisch prijskaartje aan hangen voor een OOTB sniper.... Denk aan 800 eppies. (invoer kosten, belasting etc.)
Zal alleen niet heel lang meer duren dat Europese shops ze ook gaan verkoppen ;)

Ik heb nu net mijn JG Bar-10 fully geupgrade en ben €500 verder maar doe niet onder aan de SSG24.

Het is een keuze die je maakt. Als geld geen probleem is zou ik voor de SSG24 gaan.

Succes met je keuze!
 
  • Leuk
Waarderingen: adriaan
Ik heb nu net mijn JG Bar-10 fully geupgrade en ben €500 verder maar doe niet onder aan de SSG24.

Het is een keuze die je maakt. Als geld geen probleem is zou ik voor de SSG24 gaan.

Succes met je keuze!

Voor die €150 verschil (ik reken even €100 voor de basis bar 10... Weet niet of dit reel is.) die de SSG24 dan meer kost, vond ik het eigenlijk geen overpriced replica. Voor mensen die het budget hebben maar de tijd of het geduld niet, zou ik het geen rare koop vinden.... Je mist dan alleen het gebrek aan kennis voor de mogelijke storingen. Maar hé, daar hebben ze ons dan voor ;)
 
Voor die €150 verschil
Nee ik heb €500 totaal gespendeerd aan de Bar-10, dus €360 aan upgrades.
Maar je hebt idd gelijk. Al is het super makkelijk om een Bar-10 te upgraden, als je er geen zin in hebt kan je beter de SSG24 halen
 
The SSG24 basically Modify upgraded M24 Airsoft Bolt Action Sniper Rifle.
The SSG24 cost $595,- (include 4 mags + Sling swivels + Silencer adapter) + shipping cost vai the DHL $55 = $650
Still the buyer should pay to customs plus tax and duty =..?
While this platform available around €397,- and with rest of that amount €343,- he can get EdGI Custom Works barrel and tuning kit and make out of hell..
 
Ik heb er 3 weken geleden in Gasselte mee geschoten (4 keer ofzo).
Deze jongen had nummer 63(of 69)
Trilt heel erg als je schiet maar komt wel heel ver (85 meter ongv)
Hij gebruikte .46 bb's volgens mij en hij was er wel tevreden over maar hij had veel feeding problemen.

Wat ik er wel bij wil zeggen is dat dit de eerste 100 waren, eigenlijk soort test producten. De nieuwe zullen op en top zijn.
Hier gaat wel een gigantisch prijskaartje aan hangen voor een OOTB sniper.... Denk aan 800 eppies. (invoer kosten, belasting etc.)
Zal alleen niet heel lang meer duren dat Europese shops ze ook gaan verkoppen ;)

Ik heb nu net mijn JG Bar-10 fully geupgrade en ben €500 verder maar doe niet onder aan de SSG24.

Het is een keuze die je maakt. Als geld geen probleem is zou ik voor de SSG24 gaan.

Succes met je keuze!

keuze is gemaakt en de ssg besteld! erg veel zin in de replica
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Batavum