Ik denk dat je voor de kosten van een SSG24 een behoorlijk geupgrade replica in handen krijgt... daar mist dan echter nog de kennis van werking en details welke accuraatheid waarborgen. Bij het bouwen van een eigen VSR / BAR10 / whatever leer je al doende wat je upgrades doen, wat je exact wilt bereiken etc. Uiteraard kun je een SSG ook upgraden, maar het is op zich al een mid to high end replica voor zover ik het begrijp.
Mijn maat had hem in februari al besteld. Hij wacht ook nog steeds.
Zal wel met de boot komen en vanuit Azië duurt dat meestal wel even, zit soms ook 2-3 maanden te wachten als ik wat op airsoftpeak bestel.
Ik geloof dat je ergens rond de 700 euro uit kwam ofzo, als ik het goed heb.
Ik heb nu net mijn JG Bar-10 fully geupgrade en ben €500 verder maar doe niet onder aan de SSG24.
Het is een keuze die je maakt. Als geld geen probleem is zou ik voor de SSG24 gaan.
Succes met je keuze!
Nee ik heb €500 totaal gespendeerd aan de Bar-10, dus €360 aan upgrades.Voor die €150 verschil
Ik heb er 3 weken geleden in Gasselte mee geschoten (4 keer ofzo).
Deze jongen had nummer 63(of 69)
Trilt heel erg als je schiet maar komt wel heel ver (85 meter ongv)
Hij gebruikte .46 bb's volgens mij en hij was er wel tevreden over maar hij had veel feeding problemen.
Wat ik er wel bij wil zeggen is dat dit de eerste 100 waren, eigenlijk soort test producten. De nieuwe zullen op en top zijn.
Hier gaat wel een gigantisch prijskaartje aan hangen voor een OOTB sniper.... Denk aan 800 eppies. (invoer kosten, belasting etc.)
Zal alleen niet heel lang meer duren dat Europese shops ze ook gaan verkoppen
Ik heb nu net mijn JG Bar-10 fully geupgrade en ben €500 verder maar doe niet onder aan de SSG24.
Het is een keuze die je maakt. Als geld geen probleem is zou ik voor de SSG24 gaan.
Succes met je keuze!