Ik ben Lukas!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lukas
  • Startdatum Startdatum
Duidelijk, ik kijk morgen wel hoe ik het verder doe. ( Dus aanvraag hoeft niet perse met NAVB zolang er maar schietsport opstaat? )

Hahaha nee dat zal ik natuurlijk niet doen ;) Die blijven lekker hier.

Geen idee of ik iets kan ombouwen, ben bang van niet maae zou erg mooi zijn, de kwaliteit van de onderdelen zullen dan gegarandeerd zijn.

Ben nog niet ervaren genoeg om te gaan knutselen, heb je een paar linkjes van goede apparaten (M4/M16) die niet boven de 300 euro uitkomen?

Ik ken wel een aantal mensen die van real steel een airsoft apparaat hebben gemaakt, maar dat is niet hetzelfde als een inner barrel vervangen. Laat ik het zo zeggen ;)

Weet niet of een Colt extra moeilijk is, maar vertrouw blind op het verhaal van Maffo!

Qua linkjes voor goede replica's; dat is vragen om problemen, haha! Ik kan je er zo 4-5 sturen, maar daar gaan anderen het weer niet mee eens zijn. Mijn advies is kijk naar het platform dat je tof vind, naar de prijs, en vraag hier vervolgens om advies.

Ikzelf heb een G&G GC16 12" Warthog die ik volledig geupgrade heb en waar ik nu verliefd op ben. Als backup/intro replica een Krytac PDW MK2. Schiet bizar uit de doos.

Welkom

En over het ombouwen van een real steel (onklaar of niet):
Zonder de juiste papieren is dat niet toegestaan

Welkom

En over het ombouwen van een real steel (onklaar of niet):
Zonder de juiste papieren is dat niet toegestaan

Correct. En de juiste papieren ga je niet krijgen voor je real steel want deze is van de staat en niet privé.

Welkom Lukas! Respect dat je bij Defensie werkt! Heeft mij altijd getrokken maar nooit de stap durven zetten. Gefeliciteerd met het behalen van de AMO en je baret ^_^

Moi Lukas,

Welkom hier. In het batterijen topic je al wat info en tips gegeven mbt batterij om uit te kiezen.

wel raad ik Imax B6 lader aan ongeacht welke batt je kiest. verder zoals ik in het andere topic aangaf is ga voor XT60 connectoren op je baat en aeg.

Zelf heb ik in mrt '05 mijn barret gehaald na 4mnd in de winter AMO gezeten te hebben. in 2011 er uit gegaan en nog steeds spijt van.....:(
ik raad je aan om in jou richting een hogere opleiding te doen zodat je kan doorstromen naar KMS om sgt te worden. vind je het werk namelijk leuk dan kan je op die manier evt door stromen naar sgt/sm en evt adjudant.
daar over gesproken bij welk onderdeel zit je?

mbt colt versie zijn er 3d printet parts. een beetje goed google werk en je vind de eigenaren ervan en kun je aan hun vragen waar ze de onderdelen vandaan hebben zodat ze/je daar ook de parts maken kan.

Lichting 17-05 MB Koninklijke Marechaussee, zelf wil ik al gauw hogerop komen en zo snel mogelijk door leren en uiteindelijk een fase 3 contract te krijgen. Ik weet niet of je een beetje door het gebladerd maar ik heb in een topic geroepen dat ik vorige week mijn sleutelbeen heb gebroken, hierdoor moet ik helaas een lichting terug omdat de hersteltijd te lang is. Amo hoef ik gelukkig niet meer opnieuw, alhoewel ik zeker wel nog een keer op eindbivak wil ;)

Ik heb deze week een replica gekocht op gunfire, die zou volgende week aankomen alleen kan dan nog niet zoveel doen met een gebroken schouder

Ahaa kmar. Word je dan kmar groen of kmar blauw?
Wel balen dat je je schouder gebroken hebt. Airsoften is dan ook erg lastig.

Pas alleen wel op. Als je eenmaal met airsoft bezig bent dan kun je de terugslag gaan missen. Maar daar zijn gelukkig gbb replicas voor. Met een m4 gbb zal vast ook de colt na te maken zijn. Ik heb er ca 5 mnd mee "gespeeld" en 2x schietdag gehad en toen ging ik er uit. MAG schieten is ook erg leuk alleen veel onderhoud en je hebt er veel olie voor nodig anders loopt hij vast.

Zit nu in het blauw van de opleiding, wil zelf veel meer groen in en klinkt raar, maar ik mis de amo best erg. Amo is achteraf gewoon zo leuk ;) Terugslag zal idd minimaal zijn, wel jammer maar anders moet ik over op een gbb. Zelf heb ik nog nooit met de MAG geschoten maar ik kan me voorstellen hoe leuk het is, tot je dat ding mag rondsleuren met munitie en achteraf nog onderhoud. Nu ik in blauw zit krijg ik ook lessen in de glock, heel anders als de colt en het is ook veel moeilijker vind ik zelf.

Weet je waarvoor dat koortje is bij de glock? Om hem na het weg gooien weer terug mee te halen aangezien je verder gooit dan dat je schieten kunt met een glock.

De MAG heb ik niet mee hoeven zeulen. Was voertuigwapen. Dus zat op voertuig. Wanneer los dan namen anderen hem mee aangezien ik als distributie het eten/munitie regelde. Zo ook weinig onderhoud aan gedaan om de zelfde reden.

Leuk dat je wil kijken voor groen. Is denk ik ook leuker dan grensbewaking of op kazernes agentje spelen.

Precies, ik wil zeker niet die KMar zijn die op alle regeltjes staat, ik zou graag iets willen met actie. KMar is dan misschien niet de beste keuze, maar wel de beste werkgever om een fase 3 te krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick