Duidelijk, ik kijk morgen wel hoe ik het verder doe. ( Dus aanvraag hoeft niet perse met NAVB zolang er maar schietsport opstaat? )
Hahaha nee dat zal ik natuurlijk niet doen Die blijven lekker hier.
Geen idee of ik iets kan ombouwen, ben bang van niet maae zou erg mooi zijn, de kwaliteit van de onderdelen zullen dan gegarandeerd zijn.
Ben nog niet ervaren genoeg om te gaan knutselen, heb je een paar linkjes van goede apparaten (M4/M16) die niet boven de 300 euro uitkomen?
Ik ken wel een aantal mensen die van real steel een airsoft apparaat hebben gemaakt, maar dat is niet hetzelfde als een inner barrel vervangen. Laat ik het zo zeggen
Weet niet of een Colt extra moeilijk is, maar vertrouw blind op het verhaal van Maffo!
Qua linkjes voor goede replica's; dat is vragen om problemen, haha! Ik kan je er zo 4-5 sturen, maar daar gaan anderen het weer niet mee eens zijn. Mijn advies is kijk naar het platform dat je tof vind, naar de prijs, en vraag hier vervolgens om advies.
Ikzelf heb een G&G GC16 12" Warthog die ik volledig geupgrade heb en waar ik nu verliefd op ben. Als backup/intro replica een Krytac PDW MK2. Schiet bizar uit de doos.