Introducé dag 25 april

RoelTheWorld

Well-Known Member
11 dec 2014
289
109
Trophies
10
Beste leden van het forum,


Ik zag dat er de 25e weer een introducé dag word georganiseerd bij Balls and Arrows. En zou ontzettend graag mee willen lopen die dag om Airsoft uit te proberen!


Echter heb ik het probleem qua vervoer, ik heb zelf nog geen rijbewijs en woon in een lastig hoekje van ons land qua rij-routes van airsofters, namelijk Hellevoetsluis. Ook is openbaar vervoer zo vroeg niet te doen.


Mijn vraag is dus: zijn er mensen die die dag ook gaan, en kan ik wellicht met iemand mee rijden?


 


Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens op de 25e,


Roel
 
ROEL <3 Ik weet dat je uit een gat komt, maar leuk dat je het iig probeert, hopelijk kan je met iemand meerijden. :)
 
Net ingeschreven voor met eigen gear ik zal er zijn met 3 intros en mijzelf met eigen gear


 


Tot dan groetjes
 
Ik heb me ook ingeschreven! Ben benieuwd..heb er nu al zin in! Helaas woon ik zelf in Lelystad Roel, dus mee rijden mag, als je maar hier in Lelystad geraakt Hahaha ;-) geintjee succes met carpoolen!
 
Helaas kan ik ook niet meer mensen menemen en kom ik bovendien van tilburg


Hopelijk kun je wat geregeld krijgen roel


Mischien tot de 25 ste
 
Ha @Ruben! Je intro's zijn al wel aangemeld via Balls and Arrows gok ik he? Even als check :) 
 
Ik ben van de partij, met eigen gear! Vanaf welk punt heb je meeeer dan "weinig" skirm ervaring?


 


:)
 
Jij valt met je 2 skirms nog wel binnen de norm lijkt me @Leroy ;)
 
hoi @jan mijn intro's zijn inderdaad aangemeld bij B&S 


goed dat het effe gevraagt word geeft ook het idee dat het iets is dat jullie ook graag doen


 


tot de 25 ste
 
Ik heb mij ook aangemeld bij deze intro ( via de introducee aanmelding op B&A) , ik heb wel een eigen BDU maar geen replica's ofzo, mag ik mijn eigen BDU aantrekken i.p.v een overal? 
 
Dat zal geen probleem zijn. Ik ga er niet vanuit dat het in huurprijs zal schelen. Maar skirmen in eigen kleding Is wel zo fijn natuurlijk
 
Ik heb mij ook aangemeld bij deze intro ( via de introducee aanmelding op B&A) , ik heb wel een eigen BDU maar geen replica's ofzo, mag ik mijn eigen BDU aantrekken i.p.v een overal? 

Jazeker mag jij dat. ;)
 
Top man, hartelijk bedankt voor de reacties. Heb errug veel zin in!
 
@RoelTheWorld 



Is open-baar vervoer helemaal een probleem rond die tijd voor je ?

als je richting alphen a/d rijn kan komen beetje die kant op kunnen we wel wat regelen denk ik :)



heb me zo juist opgegeven met eigen gear mocht ik mee kunnen en jij eventeeul die kant wel op kan :p kunnen we wel wat regelen het is voor mij wel heel erg uit de richting anders ;)
 
Yooo,


ik kom uit hoorn, maar heb al mensen mee in de auto .. 


lijkt me leuk de eerste keer ! :)
 
@RoelTheWorld 



Is open-baar vervoer helemaal een probleem rond die tijd voor je ?

als je richting alphen a/d rijn kan komen beetje die kant op kunnen we wel wat regelen denk ik :)



heb me zo juist opgegeven met eigen gear mocht ik mee kunnen en jij eventeeul die kant wel op kan :p kunnen we wel wat regelen het is voor mij wel heel erg uit de richting anders ;)

Het is een goed idee! Ik kan zeker in Alphen a/d Rijn terecht aangezien mijn oma daar woont. Zou dan vrijdag avond erheen kunnen gaan en daar blijven slapen. Haha zoveel over voor mijn eerste skirm. Maar het is het waard! (Hoop ik)


Ik stuur je nog wel even een PM om verder te bespreken?
 
Als je in de buurt van mij woonde had ik m'n mede Rus zo meegenomen :p


Heb zelf pas 2 officiële skirms gedaan. Daarvoor op privé terrein van een andere squad. Telt dat ook?
 
Ik heb er zin in! 19 april nog wat stuff halen op.de.airsoft markt. .lipo batterij, lipa zakje, speedloader en m4 mag pouch!