Introducé dag 25 april

gehehehe! Ik heb gespeeld met het idee om voor monsoon te gaan, maar kon deze kans niet laten liggen ;) 
 
Hij was wel een beetje makkelijk idd Maarten, maar ik vond tóch dat ie gemaakt moest worden. ;)
 
Oeeeh ik.heb er zin in! Droge kleding ligt al klaar..skirm kleding ook...straks de replica klaar leggen + accessoires en vrijdagochtend gaan we de batterijen opladen...moet alleen nog nieuwe zooltjes voor me kisten halen...kwam er net achter dat die nogal verpulverd zijn hahba
 
Jup! Zin an! Haha vandaag nog even gauw naar de dump in Almere. Even kijken voor sokken en andere dingen..de batterijen opladen..woeeeiii ik heb dr zin in!!
 
Hoe pakken jullie het aan met je GVT? Ik weet dat het over het algemeen slimmer is om niet in vol ornaat aan te komen, maar tijdens de markt waren de valets zelfs in DPM gehuld :p 


 
 
Heel officieel mag je niet in camo aankomen op een event , dus kleden wij ons daar om.


Maar aangezien er ook mensen van de nabv zelf in half camo aankomen (alleen een broek) zie ik niet in waarom wij dat ook niet kunnen.


Maar om in full-gear te gaan reizen is een beetje retard denk ik , plus dan insinueer je bij sommige mensen iets wat je niet bent.


Als dat is wat je bedoelt met je bericht @Strelok