Introducé dag 25 april

Ik kom ook, zonder gear, ervaringen maar met hoge verwachtingen! See y'all there!
 
Hallo iedereen,


Heb met bloed zweet en tranen, geprobeert om vrij te krijgen van me werk.


Echter zonder resultaat. Balen dat ik er niet bij kan zijn. 


Nou ja Bunker Hill Mei, ben ik er sowieso bij :D


Veel plezier alvast allemaal


gr Paul
 
Idd jammer! Maar iig tof dat je het geprobeerd hebt. Ik zie je niet in mei dan ;) Maar we gaan je vast vaker zien haha! 
 
Idd @Pafkoes, sowieso ben ik er met bunker hill weer bij.


en @Jan, ja jammer dat je er niet bij bent met Bunker Hill, maar als het aan mij ligt zullen we elkaar vaker zien.
 
Alst' gaat gieten ga ik in ieder geval in een goedkoop kloffie en laat ik mijn mooie spul thuis! Maar regen of niet, ik kan echt niet wachten  ! :)
 
Nou..ik zat eens te denken...regen en je replica, gaat dat wel goed samen? Gezien hij wel met elektra werkt en nattigheid en elektra geen goede combi is.....ik ben dan bamg dat me.replica ermee op houd..
 
Ik heb in de stromende regen gelopen en gespeeld met mn replica, en nergens last van. Maar vocht kan wel voor problemen zorgen..
 
Ik dacht aan @Doron met zn mosfet die sluiting maakte en full auto bleef schieten zolang er een accu aan vast zat :p
 
Nou..ik zat eens te denken...regen en je replica, gaat dat wel goed samen? Gezien hij wel met elektra werkt en nattigheid en elektra geen goede combi is.....ik ben dan bamg dat me.replica ermee op houd..

Replica's kunnen aardig tegen water. Vorige jaar met een paar aardige stortbuien door gespeeld, maar dat heeft geen problemen veroorzaakt. Echter kwam ik (na dat ik naar mijn idee alles keurig droog had gemaakt) een paar weken later op allerlei plekken roest tegen, en daarvoor is het speeldgoed mij een beetje te duur :O  Bij regen speel ik tegen woordig dus niet meer door :'(


 
 
<blockquote>Nou..ik zat eens te denken...regen en je replica, gaat dat wel goed samen? Gezien hij wel met elektra werkt en nattigheid en elektra geen goede combi is.....ik ben dan bamg dat me.replica ermee op houd..

Replica's kunnen aardig tegen water. Vorige jaar met een paar aardige stortbuien door gespeeld, maar dat heeft geen problemen veroorzaakt. Echter kwam ik (na dat ik naar mijn idee alles keurig droog had gemaakt) een paar weken later op allerlei plekken roest tegen, en daarvoor is het speeldgoed mij een beetje te duur :O  Bij regen speel ik tegen woordig dus niet meer door :'(


 

</blockquote>

Dat bedoel ik...daar ben ik bang voor...hoe zou je dat kunnen beschermen?
 
En alle metalen onderdelen in oliën, dat kan met break free of ballistol of wd40. Een silicone olie werkt ook goed. Met de eerste 3 wil je alleen wel uit de buurt blijven van rubber.
 
Oke thnx...dan weet ik dat ik wat extra spul mee neem ;-) morgen komen mijn ICs mags binne ..woehoeee
 
Speel ook altijd door in de regen plekken waar wat roest vormt zijn bijna altijd schroeven en bouten dus dat is wel te vervangen. Beetje wear en tear vindt ik wel cool staan op een replica.
 
Idd na een skirm afdrogen, afborstelen en met een poetsdoek en WD40 aan de gang. Zolang je accu in een soort afgesloten container zit is er niets aan de hand. Tot je in een sloot terecht komt idd ;) 


Één van mijn vetste ervaringen is in een hoosbui van jewelste op Bunker Hill. Zo super gaaf!