Introducé dag 25 april

Ja absoluut @Sander , dat is exact wat ik bedoelde :) Zo heb ik het ook geleerd, gewoon in burger reizen en op het terrein zelf pas omkleden. ( of je camo niet zichtbaar dragen ) 


 
 
peter said:Or would you?.... ;)

 ...begin nu toch te twijfelen... of niet... tum tum tuuuuummmm :p


Strelok said:Hoe pakken jullie het aan met je GVT? Ik weet dat het over het algemeen slimmer is om niet in vol ornaat aan te komen, maar tijdens de markt waren de valets zelfs in DPM gehuld :p 

Ik heb vaak als ik aan kom me camo broek al aan, maar meestal doe ik de bovenkleding pas op locatie aan.
 
Helaas kan ik er toch niet bij zijn morgen... :( andere verplichtingen.


Ontzettend jammer, ik had zin/ben benieuwd het nieuwe veld te zien.
 
Zin in de skirm morgen !!! Ben heel benieuwd.

Helaas gaat Dragunov niet mee. Zwaar beest hahaha
 
AKOeBanl.jpg
[/img]
 
Hahah thanks. Ik sla een beetje door geloof ik. 3 weken geleden zeg ik nog "ik skirmen ? welnee joh"


 
 
YES,


ik heb er zin in,


zie ik ook de bezoekers,en aspiranten van het forum,


Ik doe niet aktief mee met de skirms,en voer han en spandiensten uit,


ik hoor wel van @Jan Hoos wat ik mag gaan doen
 
hi , ik heb even een vraagje over morgen.


moet ik nu ook melden bij mijnNABV(of ergens anders bij NABV) dat ik morgen naar de skirm kom?


 


ik kijk er naar uit als een klein kind naar z'n verjaardag!! HAHA



btw tri shot, ziet er vet uit!!
 
Thanks !


Volgens mij is het voldoende als je naam op het aanmeldingsveld staat. Via de homepage van ACN.
Voor mij is ook alles nieuw maar zo meen ik het gelezen te hebben.
 
@12 over 12 Als je je bij Balls & Arrows hebt aangemeld is dat voldoende. Zij melden je aan bij de NABV,
 
Juh! Nog een paar uur haha zin aan...de laatste batterij is nu aan het opladen!
 
@12 over 12 Als je je bij Balls & Arrows hebt aangemeld is dat voldoende. Zij melden je aan bij de NABV,

Dat hoefde niet volgens de site van b&a...je bij ACN opgeven als.intro met nabv pas was voldoende stond er..
 
@12 over 12 komt zo te zien ook met eigen gear, dat kon ik uit de vraag niet halen. In dat geval was alleen op onderstaande link aanmelden inderdaad genoeg, want dan ben je NABV lid. ;)

http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/introduce-dag-eigen-gear/
 
Ik denk dat jij het over eigen gear hebt @Redrum?

Klopt, ik had het over eigen gear...haha
zucht, die tweede batterij opladen duurt wat langer dan gedacht...hoop dat hij snel op 90 % zit...