Introductie en wat vraagjes :)

Hoi. Ik heb geen AEG wat ik je kan zeggen maar een GBB replica. Het is de Tokyo marui M4A1 MWS GBBR https://www.unit13shop.eu/nl/airsof...ck/tokyo-marui-m4a1-mws-gbbr/a-24552-10000012. Maar waarom deze?. Iemand uit mijn vrienden team gebruikt deze. En deze replica schiet 360FPS met goed gas en schiet 100 meter wat te gek is voor dit replica. Je outranged de snipers er zelf mee ;). Meer heb ik er niet over te zeggen het geld wat je ervoor betaald is het echt waard !.

• Leuk
Waarderingen: Hog3rVorst
Hoi. Ik heb geen AEG wat ik je kan zeggen maar een GBB replica. Het is de Tokyo marui M4A1 MWS GBBR https://www.unit13shop.eu/nl/airsof...ck/tokyo-marui-m4a1-mws-gbbr/a-24552-10000012. Maar waarom deze?. Iemand uit mijn vrienden team gebruikt deze. En deze replica schiet 360FPS met goed gas en schiet 100 meter wat te gek is voor dit replica. Je outranged de snipers er zelf mee ;). Meer heb ik er niet over te zeggen het geld wat je ervoor betaald is het echt waard !.

Ik moet nog een replica tegenkomen die aan de joule-regeling voldoet en 100m ver schiet; airsoftmeters?
Zal allicht een mooie en goede replica zijn, maar denk niet dat het iets is voor een beginner die het budget een belangrijk punt vind en graag wil upgraden.

Ik moet nog een replica tegenkomen die aan de joule-regeling voldoet en 100m ver schiet; airsoftmeters?
Zal allicht een mooie en goede replica zijn, maar denk niet dat het iets is voor een beginner die het budget een belangrijk punt vind en graag wil upgraden.
Ja dat ligt eraan wat je budget is. En airsoft meters twijfel ik over. Ik weet dat een jongen met een volledige geupgrade aeg van de brug naar het raam schoot dat was 90-95 meter. En me team maat schoot gewoon naar binnen met dat replica. Maar het is wel een duur replica en magazijnen kosten 55 euro per stuk dus er hangt een aardig prijs kaartje aan.

En eventueel. Ik heb zelf een RK74-T gekocht dat was me eerste replica. Schiet out of de box 50-60 meter. Die replica koste 330 euro en magazijnen 20 per stuk.

Thx voor de suggestie Thimo!

Ik heb ook gekeken naar TM, maar voor de AEGs kijk je snel naar de 2gen varianten als je veel aftermarket parts zoekt (m4 platform). Die kosten al snel 650+ en idd met magazijnen erbij van 50-60 praat je snel over 800~900+. Ik heb daarom een VFC gekocht die OOTB als een van de beste uit vrijwel alle testen komt in dit prijssegment samen met de trident Krytac mk2.

Maar die TMs worden vaak gezien als de way to go als je betrouwbaarheid en nauwkeurigheid hoog in het vaandel draagt (zoals ik). Zij hebben immer het hop up systeem bedacht, vandaar dat vele fabrikanten TMs kopiëren en compatible replicas maken. En dat gecombineerd met Japanse QC en engineering. Daar betaal je uiteraard wel voor.

Thx voor de suggestie Thimo!

Ik heb ook gekeken naar TM, maar voor de AEGs kijk je snel naar de 2gen varianten als je veel aftermarket parts zoekt (m4 platform). Die kosten al snel 650+ en idd met magazijnen erbij van 50-60 praat je snel over 800~900+. Ik heb daarom een VFC gekocht die OOTB als een van de beste uit vrijwel alle testen komt in dit prijssegment samen met de trident Krytac mk2.

Maar die TMs worden vaak gezien als de way to go als je betrouwbaarheid en nauwkeurigheid hoog in het vaandel draagt (zoals ik). Zij hebben immer het hop up systeem bedacht, vandaar dat vele fabrikanten TMs kopiëren en compatible replicas maken. En dat gecombineerd met Japanse QC en engineering. Daar betaal je uiteraard wel voor.

Ja dat klopt!. En veel plezier met de VFC bevalt hij goed?. En inderdaad M4 platformen hebben heel veel parts daarom loopt iedereen zowat met een m4 :P. En TM is een goed merk door inderdaad betrouwbaarheid en top prestaties.

• Leuk
Waarderingen: Hog3rVorst
Ja dat klopt!. En veel plezier met de VFC bevalt hij goed?. En inderdaad M4 platformen hebben heel veel parts daarom loopt iedereen zowat met een m4 :p. En TM is een goed merk door inderdaad betrouwbaarheid en top prestaties.

Ik heb er helaas nog mee kunnen schieten omdat ik nu (wat weer niet helaas is) voor 5 weken door zuidoost Azië aan het reizen ben. Maar ik post hieronder hoe hij bevalt zodra ik een game ermee gespeeld heb
Thx

Ik heb er helaas nog mee kunnen schieten omdat ik nu (wat weer niet helaas is) voor 5 weken door zuidoost Azië aan het reizen ben. Maar ik post hieronder hoe hij bevalt zodra ik een game ermee gespeeld heb
Thx
Oke goedzo!. En veel plezier in zuidoost azië :).

@thimo en iedereen die toevallig op deze topic terecht komt, hierbij mijn ervaring met de VFC Avalon saber cqb:

So far schiet de Avalon erg accuraat en consistent. Met 0.25 schiet ik rond de 290 fps en rond de 1 joule. 0.3g zit als het goed is comfortabel onder de 1.2j, een knappe kop die dit kan bevestigen? De trigger response is ook lekker strak met een 11.1v lipo. Tot nu toe alleen indoor skirms gespeeld met afstanden korter dan 30 meter.

Wel een kleine kanttekening voor gebruikers van pistol tracer units op AR's, want de inner barrel van de Avalon Saber CQB steekt iets wat te ver uit t.o.v. van het schroefdraad van de outer barrel. Maar met een paar (rubberen) ringetjes is dat zo op te lossen.

GBB zoals de TM zie ik nu buiten niet echt goed presteren. Just my 2 cents.

Gbbs over het algemeen minder, maar als er gbbs werken onder de 5 graden zijn het wel die van TM haha