Klaagbaak!

campesteijn

Lima Charlie
27 jun 2014
1.267
896
Trophies
24
Doe hier je beklag over alle airsoft gerelateerde zaken!

Mijn Ares AM013 maakte een naar geluid tijdens het schieten.., ik had verwacht dat er een ergens een brok uit een gear zou zijn en dus heb ik een nieuwe gearset besteld. Ik verwachtte dit omdat ik al ruim 2 jaar met het ding speel en vanaf dag 1 er 11.1v in draai en nog nooit qua onderhoud naar het ding heb omgekeken..
Met de gearbox is niets mis. Het is de pinion gear op mn motor... zucht.

En waar ik me ook over wil beklagen is dat ik een kek kydex holster wil, maar ik wil schijnbaar weer wat lastigs... een g19 met een surefire xc1. Milegear heeft verteld dat ie wel op de planning staat, maar niet binnen welk tijdsbestek. Maar ja, ik wil graag hun low riding belt holster.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en Jan
Ik wil mijn beklag doen dat ik niet genoeg salaris krijg elke maand om alle toffe dingen te kopen die ik tegenkom... Ik moet echt een keer de loterij winnen om alle airsoft shit te halen die ik wil :p

#Studentlife :|, geen geld hebben gezien het allemaal naar studie dingen gaat, RIP 100 euro boeken.

@campesteijn, in essentie is dat niet slecht though XD, zeker niet voor 2 jaar mishandeling op een 11.1.

Ik klaag over mijn verkoolde motor ook al is het me eigen schuld het is kut!!

Ik wil mijn beklag doen dat ik niet genoeg salaris krijg elke maand om alle toffe dingen te kopen die ik tegenkom... Ik moet echt een keer de loterij winnen om alle airsoft shit te halen die ik wil :p

Same here, elke maand wel budget voor Airsoft maar alle leuke dingen zijn duur..... In de aanloop naar de dag van salarisuitbetaling middels excel allerlei varianten bedenken waarmee ik het meeste uit het budget kan halen. :D

Ik wil klagen over de veel te hoge verzendkosten bij Grey Shop. Je kan van de verzendkosten alleen al een stuk mooie gear kopen >.<

Ja man, 33 euro gaat helemaal nergens over. Bij kleine bestellingen valt het dan nog wel mee maar je zit al gauw boven een bestelwaarde van 60 euro en dan is het standaard +30 euro verzendkosten. :mad::(

Mijn eigen klachten
1. 23-08 bestelling geplaatst en gelijk betaald. Echter dezelfde dag nog alles geannuleerd maar ik wacht nu al weer een week op mijn geld (+250 euro). Ik wil verdomme nieuwe bestellingen plaatsen! :p

2. De "coming soon" op taiwangun, het kan morgen zijn maar ook zo maar februari 2023 (voor mijn gevoel dan.... :) )

3. Zojuist erachter gekomen dat je tegenwoordig voor minimaal 235 euro moet bestellen bij taiwangun voor gratis verzendkosten in plaats van 140 euro. :eek:

Laatst bewerkt:
Same here, elke maand wel budget voor Airsoft maar alle leuke dingen zijn duur..... In de aanloop naar de dag van salarisuitbetaling middels excel allerlei varianten bedenken waarmee ik het meeste uit het budget kan halen. :D

Tijdje geleden flink geïnvesteerd in Bitcoin en Ripple... Wordt heel verleidelijk om gewoon de winst uit te betalen en nieuwe shit aan te schaffen.

Tijdje geleden flink geïnvesteerd in Bitcoin en Ripple... Wordt heel verleidelijk om gewoon de winst uit te betalen en nieuwe shit aan te schaffen.

Als je bitcoins hebt dan niet verkopen. Die dingen gaan alleen maar meer waard worden als je iedereen moet geloven.
Denk dat je jezelf voor je kop slaat als je er nu een leuke replica van haalt terwijl je er over een paar jaar een mooie auto van kan kopen. :D

• Leuk
Waarderingen: Crumble
Wat ik ook lastig vind is dat ik een toffe rifle case heb gekocht. Zo'n nuprol hardcase in grijs. En nu dus de keuze moet maken welke replica ik daar in ga stoppen, want plukschuim...

...zucht..

Als je bitcoins hebt dan niet verkopen. Die dingen gaan alleen maar meer waard worden als je iedereen moet geloven.
Denk dat je jezelf voor je kop slaat als je er nu een leuke replica van haalt terwijl je er over een paar jaar een mooie auto van kan kopen. :D
Ik heb zelf een piepkleinbedrag in bitcoins, maar we zitten nu op de hoogste piek, €4,027.10.
Ik vind het lastig om niet uit te stappen, zeker nu ik bijna 1/5 meer krijg dan een paar weken terug.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb zelf een piepkleinbedrag in bitcoins, maar we zitten nu op de hoogste piek, €4,027.10.
Ik vind het lastig om niet uit te stappen, zeker nu ik bijna 1/5 meer krijg dan een paar weken terug.

Aantal grote mensen in de bankenwereld vermoeden dat 1 bitcoin eind dit jaar/begin volgend jaar op 7K zit. Ik zou dus nog even lekker wachten. Verwachting is dat 1 bitcoin een waarde heeft van 100K rond 2025.

Ik laat ze lekker zitten

• Leuk
Waarderingen: Jan
Vanuit de UK een battlebelt laten komen van merk "combat tactical" en er dan achter komen dat het de britse 101inc is en dus de naden scheuren....