Ik zit ook in frankrijk maar hier is het op een beste bui vanacht na leker droog
Vanmorgen was het nog akelig koud en nat in de Vogezen. Nu is het eigenlijk prima te doen. Alleen boven op de cols is het mistig en winderig.
Ik zit ook in frankrijk maar hier is het op een beste bui vanacht na leker droog
Zo ik heb ook een goede klaagbaak post.
Ik was vanavond bezig met de intro ak (die het nu trouwens prima doet op wat lage fps na). Tijdens de laatste loodjes krijg ik het voor elkaar om mezelf te steken met een schroevendraaier in de linkerhand :/. Redelijk diep en aan het begin goed bloedend. Ik krijg het voor elkaar de gang op de strompelen en hulp te roepen voordat ik flauwval . Gelukkig goed gevallen en opgevangen door oplettende familie. Dus nu een goede pleister erop en spoedig naar de huisarts.
@Patje2233, dat snap ik maar voor binnen bij ghost town is en zou dat toch niet nodig zijn?
(en wat is joulecreep?)
Voor buiten snap ik dat zeker scheeld een hoop maar op afstanden van max 30 meter (volgens mij is en was het vaak korter binnen)
@Patje2233, dat snap ik maar voor binnen bij ghost town is en zou dat toch niet nodig zijn?
(en wat is joulecreep?)
Voor buiten snap ik dat zeker scheeld een hoop maar op afstanden van max 30 meter (volgens mij is en was het vaak korter binnen)