Klaagbaak!

Is ons ook gebeurd bij een cyma m14 van TWG. Prijzen zijn leuk, maar services is ruk. GF is een stuk schappelijker.

Dude! Kan jij je vergissen.o_O
Net andersom dusss.....:p
Prijzen zijn leuk bij TWG en ze blijven het ook goed doen,jaar na jaar.

Ook ik heb een klacht! Comms... Ik heb nu de "goedkope" Z-Tac Sordin comss met de bijkomende Z-Tac ptt voor de Baofeng maar die krengen werken maar niet... Elke skirm is het wel weer even afgelopen met ze.

Nu maar besloten om de real deal te kopen en voor een 3M Peltor Comtac (XP of XPI) te kopen!

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Vandaag tijdens de team training onderuit gegleden en nu zit ik met een gekneusde ribbenkast >.<
Maar daar gaat airsoft niet onder lijden =P

Vandaag tijdens de team training onderuit gegleden en nu zit ik met een gekneusde ribbenkast >.<
Maar daar gaat airsoft niet onder lijden =P

"AUW",denk je een beetje om jezelf?
Maar bij welke tak van sport kan je geen blessures oplopen?!
Hoogstens bij schaken.

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Ook ik heb een klacht! Comms... Ik heb nu de "goedkope" Z-Tac Sordin comss met de bijkomende Z-Tac ptt voor de Baofeng maar die krengen werken maar niet... Elke skirm is het wel weer even afgelopen met ze.

Nu maar besloten om de real deal te kopen en voor een 3M Peltor Comtac (XP of XPI) te kopen!

Ik herken me in deze klacht.
Ik ben voornemens om een earmor te proberen.
http://www.tacticalairsoftgear.nl/earmor-m32-professional-electronic-earmuff-black-m.html

ik heb twee klachten voor jullie jongens:

- airsoft velden met te weinig personeel/ afwezige marshalls.
- airsoft winkels die onveilige (lees: ongeteste) oogbescherming verkopen.

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
@campesteijn @Camilo ziet er inderdaad ok uit. Zoek tzt nog iets ter vervanging van mijn midland oordopje en ptt, ietwat robuster.

Valt die hoofdband trouwens goed te combineren met een petje of boonie hat?

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Damn die is wel heel vet! Dat stukje gear had ik bij Bunker Hill laatst ook gezien, ik zag op de site ook iets over ''soft noise amplification''?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Die Ztac hebben dat volgens mij ook.. dat is gewoon dat je omgevingsgeluidnversterkt word toch?

Werkt best goed.. zeker als je heel stil bent en je vijanden dichtbij ne hebt.. dan hoor je takjes breken.

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Nice, ik zag je inderdaad met die soort comms lopen ^^. Zouden die ook op een Boafeng porto passen?

Ik herken me in deze klacht.
Ik ben voornemens om een earmor te proberen.
http://www.tacticalairsoftgear.nl/earmor-m32-professional-electronic-earmuff-black-m.html

Daar heb ik ook naar zitten kijken als evt upgrade, maar ik stond laatst in een winkel waar een klant juist stond te klagen over de earmor's. Weet niet meer precies op welke punten, maar zat in ieder geval iets van fitment issues tussen.

Dus dat zette me weer aan het twijfelen.

Peltor wat @Tactical Bear heeft besteld word ook veel in de autosport gebruikt. Wil denk ik alleen niet weten wat dat kost :rolleyes::p

Nice, ik zag je inderdaad met die soort comms lopen ^^. Zouden die ook op een Boafeng porto passen?

De Earmor PTT zijn in verschillende versie te koop, ook in Kenwood versie (welke op een baofeng past), let op de Z-tactical PTT werkt niet op een Earmor headset (of je moet hem openmaken en 2 draden verwisselen, maar dit vereist wat soldeer werk)

Iets anders om in je achterhoofd te houden, de Earmor headsets zijn veel beter als de Z-tactical maar hebben toch 2 minpunten: De Microphone Boom gaat heel snel los zitten waardoor de Mic alle kanten op danst. De Earmor PTT heeft als minpunt dat de push-to-talk knop snel defect raakt.

Earmor is van beide problemen op de hoogte en hebben op hun facebook pagina aangegeven dat de vernieuwde versies van de headset en de PTT deze problemen niet meer zou moeten hebben.

Dus het loont misschien wel om nog even te wachten.