Mijn fiets is gisteravond van het station gejat. Daar gaat mijn airsoft budget
@Camilo Beste oplossing ooit, een springer
Denk dat het dan om de GG versie gaat gezien de CO2, rond de 400 FPS schiet, maar wel leuk compact dingetje .
Je kunt die g17 ook gewoon verkopen. Bij voorkeur aan mijNaais goed om te horen @Rick191
#Backontopic
Dat er geen betrouwbare versies zijn van de Makarov in Airsoft. Had zelf de WE Makarov, maar die is na een paar skirms en thuis een beetje geschoten te hebben ''uit-elkaar gespat''. De slide kwam eraf en de triggergroup kwam uit de grip, hij ligt sinds die keer nog steeds in z'n doosje.
M'n TM G17 doet het perfect, alleen past die weer niet helemaal bij m'n old school-soviet sniper load-out. Dillema's dillema's xD
Je kunt die g17 ook gewoon verkopen. Bij voorkeur aan mij
Old news maar waarom heeft de NABV de nieuwsbladen opgeheven en houden ze 3vs3 tournamenten (eigen replicas niet toegestaan) die niet of nauwelijks bezocht worden , krijg er toch soms een vreemde smaak van in mijn mond .
Robin
Old news maar waarom heeft de NABV de nieuwsbladen opgeheven en houden ze 3vs3 tournamenten (eigen replicas niet toegestaan) die niet of nauwelijks bezocht worden , krijg er toch soms een vreemde smaak van in mijn mond .
Robin
ze moeten wat met het geld van anderen i guess
er is recentelijk ook een locatie gestopt met airsoft door de nabv(vanaf 1januari 2018)
Robin
Omdat daar kennelijk vraag naar was, zo simpel is het. Maar zoals zo vaak, en nu ook weer blijkt, is het heel makkelijk om vanaf een toetsenbord te roepen "doe dit, organiseer dat" maar op het moment dat dat dan gedaan wordt laten velen het afweten. En waarom geen eigen replica's is net zo simpel: als iedereen hetzelfde materiaal heeft zijn de kansen gelijk en komt het puur op kunnen aan.
Welke locatie is dat dan?