Klaagbaak!

-Dat de Policor-brigade de neutrale mens ook maar vast in het rechtse hoekje duwt.
-Dat het tegenwoordig zo is dat je voor of tegen bent, geen mening mag gewoonweg niet meer.
-Dat het Nederlands Elftal het weer eens laat afweten.

Dat ik eindelijk mijn replica binnen hem maar nog bijna een maand moet wachten vanwege te veel verjaardagen:(

Er komen allemaal dingen uit mijn aug rammelen waavan ik niet weet waar het vandaan komt :confused:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Naais goed om te horen @Rick191 :)

#Backontopic :P

Dat er geen betrouwbare versies zijn van de Makarov in Airsoft. Had zelf de WE Makarov, maar die is na een paar skirms en thuis een beetje geschoten te hebben ''uit-elkaar gespat''. De slide kwam eraf en de triggergroup kwam uit de grip, hij ligt sinds die keer nog steeds in z'n doosje.

M'n TM G17 doet het perfect, alleen past die weer niet helemaal bij m'n old school-soviet sniper load-out. Dillema's dillema's xD

Denk dat het dan om de GG versie gaat gezien de CO2, rond de 400 FPS schiet, maar wel leuk compact dingetje :p.

Zou goed kunnen, had m' een PM gestuurd met de vraag of hij het linkje nog had ^^
Mocht hij te hard schieten, is een manier om hem langzamer te later schieten?

Naais goed om te horen @Rick191 :)

#Backontopic :p

Dat er geen betrouwbare versies zijn van de Makarov in Airsoft. Had zelf de WE Makarov, maar die is na een paar skirms en thuis een beetje geschoten te hebben ''uit-elkaar gespat''. De slide kwam eraf en de triggergroup kwam uit de grip, hij ligt sinds die keer nog steeds in z'n doosje.

M'n TM G17 doet het perfect, alleen past die weer niet helemaal bij m'n old school-soviet sniper load-out. Dillema's dillema's xD
Je kunt die g17 ook gewoon verkopen. Bij voorkeur aan mij :p

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Denk je even snel flathop installeren in de backup replica voor de skirm.
Prometheus bucking kapot geshuurd, dacht doe de orginele wel ook die kapot.
Dan maar firefly bucking erin zonder flathop :(

Old news maar waarom heeft de NABV de nieuwsbladen opgeheven en houden ze 3vs3 tournamenten (eigen replicas niet toegestaan) die niet of nauwelijks bezocht worden , krijg er toch soms een vreemde smaak van in mijn mond .

Robin

• Leuk
Old news maar waarom heeft de NABV de nieuwsbladen opgeheven en houden ze 3vs3 tournamenten (eigen replicas niet toegestaan) die niet of nauwelijks bezocht worden , krijg er toch soms een vreemde smaak van in mijn mond .

Robin

I second that!

• Leuk
ze moeten wat met het geld van anderen i guess

er is recentelijk ook een locatie gestopt met airsoft door de nabv(vanaf 1januari 2018)

Robin

Omdat daar kennelijk vraag naar was, zo simpel is het. Maar zoals zo vaak, en nu ook weer blijkt, is het heel makkelijk om vanaf een toetsenbord te roepen "doe dit, organiseer dat" maar op het moment dat dat dan gedaan wordt laten velen het afweten. En waarom geen eigen replica's is net zo simpel: als iedereen hetzelfde materiaal heeft zijn de kansen gelijk en komt het puur op kunnen aan.

ze moeten wat met het geld van anderen i guess

er is recentelijk ook een locatie gestopt met airsoft door de nabv(vanaf 1januari 2018)

Welke locatie is dat dan?

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
ik ben de naam effe kwijt maar het is een orga in brabant en het kwam op fb voorbij

van wat ik gezien heb heb de orga zelf de stekker eruit getrokken omdat ze vonden dat de nabv voor controlfreak speelde en niet hun aandacht op de belangrijke dingen leggen.

vraag anders maar na bij de eigenaar van combat het bericht van die orga is nog jong in elk geval

elke orga minder is natuurlijk niet top

Robin

Was er laatst, de rede geen eigen replica bij 3vs3 is omdat je al super snel daar binnnen 5 meter zit, Daarom hebben ze daar replica's die minder hard schieten.
De 3vs3 is echt een klein hok en kan kei leuk zijn lijkt me, jammer dat er niet veel gebruikt van gemaakt word.

Omdat daar kennelijk vraag naar was, zo simpel is het. Maar zoals zo vaak, en nu ook weer blijkt, is het heel makkelijk om vanaf een toetsenbord te roepen "doe dit, organiseer dat" maar op het moment dat dat dan gedaan wordt laten velen het afweten. En waarom geen eigen replica's is net zo simpel: als iedereen hetzelfde materiaal heeft zijn de kansen gelijk en komt het puur op kunnen aan.

Welke locatie is dat dan?

Inderdaad je hebt gelijk het is makkelijk roepen vanaf een toetsenbord wellicht sla ik de plank compleet mis maar zoals jij nu met een weerwoord komt kan ik mijn mening wellicht herzien ook dat gaat heel makkelijk bij mij want het is natuurlijk zo de beste stuurlui staan aan de wal .

Dank voor reactie

Robin