Klaagbaak!

Inderdaad je hebt gelijk het is makkelijk roepen vanaf een toetsenbord wellicht sla ik de plank compleet mis maar zoals jij nu met een weerwoord komt kan ik mijn mening wellicht herzien ook dat gaat heel makkelijk bij mij want het is natuurlijk zo de beste stuurlui staan aan de wal .

Dank voor reactie

Robin

Robin, ik doelde met de roepers niet op jou, absoluut niet. Hier op het ACN forum valt (gelukkig) het gezanik op en ge-eis van de nabv heel goed mee. Echter op andere fora en social media is dat anders. Die categorie mensen bedoelde ik.
Dus als je je persoonlijk aangesproken voelde, niet doen ;)

Inderdaad je hebt gelijk het is makkelijk roepen vanaf een toetsenbord wellicht sla ik de plank compleet mis maar zoals jij nu met een weerwoord komt kan ik mijn mening wellicht herzien ook dat gaat heel makkelijk bij mij want het is natuurlijk zo de beste stuurlui staan aan de wal .

Dank voor reactie

Robin

wow. Dat heb ik nog nooit gezien in al mijn tijd online.

Robin, ik doelde met de roepers niet op jou, absoluut niet. Hier op het ACN forum valt (gelukkig) het gezanik op en ge-eis van de nabv heel goed mee. Echter op andere fora en social media is dat anders. Die categorie mensen bedoelde ik.
Dus als je je persoonlijk aangesproken voelde, niet doen ;)

Zonder hier een discussie te starten wil ik alleen nog even zeggen dat ik het hier niet volledig mee eens ben. Op Facebook, onder het bericht van de NABV, heb ik ook netjes mijn mening gedeeld en dat ik het jammer vind dat dit zo gelopen is.

Old news maar waarom heeft de NABV de nieuwsbladen opgeheven en houden ze 3vs3 tournamenten (eigen replicas niet toegestaan) die niet of nauwelijks bezocht worden , krijg er toch soms een vreemde smaak van in mijn mond .

Robin

Wil je het echt weten?
Er was eerst een vereniging die wou ARPSA (o.i.d. dat het hete) doen. Deze vroeg bij justis erkenning aan. Hierop speelde justis dit door naar de NABV zodat die dat moesten gaan beginnen en deze vereniging niet meer onderscheidend zou zijn en dus daardoor geen erkenning kon krijgen.
Dus zo gebeurde het dus en nu moet de NABV dit ook uitvoeren.

Helaas maar waar. Zulke dingen kom je te weten als je met diverse partijen contact hebt en dicht bij "het vuur" zit.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
@Oddball tis lima bravo ken hun zelf niet maar dan weet je dat

Lima Bravo had een veldje van 1 Hectare. Leuk voor een privé training maar veel meer dan dat word het niet.
Tevens deden/doen hun veel met paintball waar dat postzegel veldje zich uitstekend voor leent.
Ik gok dus dat de reden van stoppen ergens anders ligt.

Even klagen over een vaste groep van 3-4 gasten die ik helaas telkens weer tegenkom op skirms. Nemen hun hits nauwelijks, nooit terug naar respawn maar 15m verder weer bij hun maatjes voegen..

Hebben geen NABV (waarom zou dat toch zijn..) dus altijd als introducé. Vandaag ook weer bij Critical Hit in Valburg. :-(

Even klagen over een vaste groep van 3-4 gasten die ik helaas telkens weer tegenkom op skirms. Nemen hun hits nauwelijks, nooit terug naar respawn maar 15m verder weer bij hun maatjes voegen..

Hebben geen NABV (waarom zou dat toch zijn..) dus altijd als introducé. Vandaag ook weer bij Critical Hit in Valburg. :-(

Maak dat ook wel eens mee je zou het moeten filmen eens kijken of ze daarna er nog zin in hebben . ;)

Effe klagen over iedereen die het over wiefie heeft ipv waaifaai. Je radio is toch verdomme ook niet hiefie?
zo, even mijn frustratie weer kwijt. Dank u. Nothing to see, carry on.

• Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Beetje luxe klaag,

Ik weet niet voor welke sidearm ik moet gaan :(
Twijfel nog heel erg tussen green gas en electrice?
Greengas met blowback veel realistiser (maar met lekkende magazijnen en cool down vermindere kracht bij koud weer) Dus ook groteren kans op problemen.

Dan toch maar electrische

Ik weet het niet meer

Laatst bewerkt:
b25.jpg

Altijd voor gas of Co2 gaan.
Die electrieke pistolen lijken leuk maar plastic gearboxen met plastiek tandwieltjes ga je nie blij van worden.
Repareren van die electrieke pistolen word ook afgeraden want breekbaar en kosten wegen niet op tegen gewoon nog eentje aanschaffen.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Altijd voor gas of Co2 gaan.
Die electrieke pistolen lijken leuk maar plastic gearboxen met plastiek tandwieltjes ga je nie blij van worden.
Repareren van die electrieke pistolen word ook afgeraden want breekbaar en kosten wegen niet op tegen gewoon nog eentje aanschaffen.

Uuuuhm CYMA Glocks en andere AEP's gebruiken gewoon een metalen gearbox met metalen gears. Upgraden is ook gewoon mogelijk maar wel duur doordat er niet veel merken zijn die onderdelen maken. Vervangen is het idd niet waard want een nieuwe volledige gearbox of pistool kost vaak bijna niks.

Laatst bewerkt:
mmmm wordt de keus nog moeilijker nou bedankt weer :(
Klagen dan
Door alle tips van dit forum worden je keuzes wel goed maar ook heel moeilijk :(

Uuuuhm CYMA Glocks en andere AEP's gebruiken gewoon een metalen gearbox met metalen gears. Upgraden is ook gewoon mogelijk maar wel duur doordat er niet veel merken zijn die onderdelen maken. Vervangen is het idd niet waard want een nieuwe volledige gearbox of pistool kost vaak bijna niks.

Dat wist ik nie.
De laatste keer dat ik naar zo'n pistool heb gekeken ligt alweer een tijdje achter ons en toen waren het nog kunststof gears en gearboxen.