Mensen die sniper niet kunnen spellen en derhalve een topic het snipper topic noemen.
Mensen die sniper niet kunnen spellen en derhalve een topic het snipper topic noemen.
Hier moet ik even opmerken dat replica’s vaak op meerdere sites te koop worden gezet dus je niet weet of je wel de eerste bent.Op marktplaats de 1e zijn die reageerd met de vraagprijs van is goed (dan te horen krijgen dat vest misschien al verkocht is Bummer )
als je weet dat je 2e of 3e bent kan het gebeuren
Hier moet ik even opmerken dat replica’s vaak op meerdere sites te koop worden gezet dus je niet weet of je wel de eerste bent.
Sowieso laat het niveau van de spelling en interpunctie nog wel het een en ander te wensen over.
#ikmochthierklagentoch?
Ik haak even aan als je 't niet erg vint. (pun intended)
Grammatica en interpunctie is voor een aantal forumgangers een vreemd gebeuren; 'fuck it! Let's skip it!'. Posts zijn gewoon bijna niet te lezen. Erger me er mateloos aan.
Mogen jullie me dan uitleggen hoe die slaat op het snipper build topic? Ties heeft redelijk nette interpunctie met her en der een iets lange zin, maar als je dit met een gemiddeld leerboek van de uni vergelijkt valt dat eigenlijk behoorlijk mee. Daarbij snap ik niet de haat op het gebruik van het woord snipper op een sarcastische manier, maar dat zal wel aan mij liggen.
Mogen jullie me dan uitleggen hoe die slaat op het snipper build topic? Ties heeft redelijk nette interpunctie met her en der een iets lange zin, maar als je dit met een gemiddeld leerboek van de uni vergelijkt valt dat eigenlijk behoorlijk mee. Daarbij snap ik niet de haat op het gebruik van het woord snipper op een sarcastische manier, maar dat zal wel aan mij liggen.
ik denk dat de reactie van joris slaat op de posts in het algemeen zonder interpuncties leestekens hoofdletters ed waardoor het voor sommige mensen lastig lezen is en voor anderen schier onmogelijk zo heb ik zelf dyslexie moest dat woord 3x spellen zouden ze een ander woord voor moeten bedenken en heb ik met verhalen als dit toch echt erg veel moeite om alles soms goed te begrijpen
Punt
Dit dusIk haak even aan als je 't niet erg vint. (pun intended)
Grammatica en interpunctie is voor een aantal forumgangers een vreemd gebeuren; 'fuck it! Let's skip it!'. Posts zijn gewoon bijna niet te lezen. Erger me er mateloos aan.