Dat ik vaak gebeld word door zoon klote telfoonlijst vanuit buitenland
"Hello, we are from Microsoft and you have a virus"
Kijken naar mooie replica's en er achter komen dat je moet wachten omdat je je geld voor de komende tijd kwijt bent aan saaie grotemensen dingen
dan wil ik nog wel even een blik met klaag opentrekken over het op voorraad houden van spullen bij de gemiddelde airsoftshop... je wilt wat bestellen en het is out of stock, dan is het soms weken of maanden wachten tot het eindelijk weer eens terug op voorraad is, als het al ooit weer beschikbaar komt. En ondertussen maar steeds wachten en iedere dag die websites bekijken of het er eindelijk weer is!
Als een artikel bij de supermarkt op is, dan zorgen ze er toch ook voor dat alles de volgende dag weer is bijgevuld
Of op de website staat op voorraad en dan een belletje krijgen dat het nog een maand gaat duren want ze hebben het niet :/Ja ik voel met je mee. het lijkt overal te zijn blijkbaar is het gewoon allemaal niet aan te slepen op het moment.
Of op de website staat op voorraad en dan een belletje krijgen dat het nog een maand gaat duren want ze hebben het niet :/
^Dit.2. De "coming soon" op taiwangun, het kan morgen zijn maar ook zo maar februari 2023 (voor mijn gevoel dan.... )
dan wil ik nog wel even een blik met klaag opentrekken over het op voorraad houden van spullen bij de gemiddelde airsoftshop... je wilt wat bestellen en het is out of stock, dan is het soms weken of maanden wachten tot het eindelijk weer eens terug op voorraad is, als het al ooit weer beschikbaar komt. En ondertussen maar steeds wachten en iedere dag die websites bekijken of het er eindelijk weer is!
Als een artikel bij de supermarkt op is, dan zorgen ze er toch ook voor dat alles de volgende dag weer is bijgevuld
Dat producten lang out of stock zijn ligt vaak ook aan de fabrikanten. 90% van hun werkt in batches. Maken zij een bepaald item dan is het beschikbaar en zodra het out of stock is dan is het gewoon afwachten tot dat product weer in de fabriek aan de beurt is om gemaakt te worden.
Meestal zonder hitvest, want daar zijn ze te pro voor.
Dat ik dit weekend met de motor in Frankrijk zit. #regen #koud