Klaagbaak!

Dat ik vaak gebeld word door zoon klote telfoonlijst vanuit buitenland
 
dan wil ik nog wel even een blik met klaag opentrekken over het op voorraad houden van spullen bij de gemiddelde airsoftshop... je wilt wat bestellen en het is out of stock, dan is het soms weken of maanden wachten tot het eindelijk weer eens terug op voorraad is, als het al ooit weer beschikbaar komt. En ondertussen maar steeds wachten en iedere dag die websites bekijken of het er eindelijk weer is! :mad:

Als een artikel bij de supermarkt op is, dan zorgen ze er toch ook voor dat alles de volgende dag weer is bijgevuld
 
dan wil ik nog wel even een blik met klaag opentrekken over het op voorraad houden van spullen bij de gemiddelde airsoftshop... je wilt wat bestellen en het is out of stock, dan is het soms weken of maanden wachten tot het eindelijk weer eens terug op voorraad is, als het al ooit weer beschikbaar komt. En ondertussen maar steeds wachten en iedere dag die websites bekijken of het er eindelijk weer is! :mad:

Als een artikel bij de supermarkt op is, dan zorgen ze er toch ook voor dat alles de volgende dag weer is bijgevuld

Ja ik voel met je mee. het lijkt overal te zijn blijkbaar is het gewoon allemaal niet aan te slepen op het moment.
 
Ja ik voel met je mee. het lijkt overal te zijn blijkbaar is het gewoon allemaal niet aan te slepen op het moment.
Of op de website staat op voorraad en dan een belletje krijgen dat het nog een maand gaat duren want ze hebben het niet :/
 
2. De "coming soon" op taiwangun, het kan morgen zijn maar ook zo maar februari 2023 (voor mijn gevoel dan.... :) )
^Dit.

De herkenning is gewoon enorm. Heb het eens gehad met Cyma Shotgunshells die ik graag wilde hebben. Als ze er zijn, dan zijn ze zo weer weg. Stuur je een mailtje of ze misschien weten dat ze er aankomen: 'kan nog 2 weken duren'. Volgende dag online geplaatst.

Ik had ze in ieder geval, maar zet er even een geschatte datum bij wanneer ze verwachten worden....

Verder prima website, hoor. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en michielvdz
dan wil ik nog wel even een blik met klaag opentrekken over het op voorraad houden van spullen bij de gemiddelde airsoftshop... je wilt wat bestellen en het is out of stock, dan is het soms weken of maanden wachten tot het eindelijk weer eens terug op voorraad is, als het al ooit weer beschikbaar komt. En ondertussen maar steeds wachten en iedere dag die websites bekijken of het er eindelijk weer is! :mad:

Als een artikel bij de supermarkt op is, dan zorgen ze er toch ook voor dat alles de volgende dag weer is bijgevuld

Dat producten lang out of stock zijn ligt vaak ook aan de fabrikanten. 90% van hun werkt in batches. Maken zij een bepaald item dan is het beschikbaar en zodra het out of stock is dan is het gewoon afwachten tot dat product weer in de fabriek aan de beurt is om gemaakt te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok
Dat producten lang out of stock zijn ligt vaak ook aan de fabrikanten. 90% van hun werkt in batches. Maken zij een bepaald item dan is het beschikbaar en zodra het out of stock is dan is het gewoon afwachten tot dat product weer in de fabriek aan de beurt is om gemaakt te worden.

Of zoals bij ***** (vul zelf shop in waarvan je het weet) dan zetten ze het in de webshop als op voorraad maar moeten ze het bestellen bij leverancier zodra jij besteld hebt.
 
Wachten tot je klaar bent met werken omdat je weet dat er thuis een nieuwe replica voor je klaar ligt. :(
 
Naast alle bovenstaande vind ik de mensen aan mijn deur verschrikkelijk.

Verkopers, geloofsovertuigers, groepering links, groepering rechts, buren die zeiken over mijn replicas op de tafel en mijn agressieve hobby.

(Dan ben ik op de tafel achter in huis bezig, dan gaan ze over de schutting kijken en dan kunnen ze vaag wat zien door de vitrage. Boehoehoe)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Waar ik nooit zo vrolijk van wordt zijn de wannabe-operator-schreeuwers die tijdens een normaal potje airsoft ( Dus geen MILSIM, veld zit vol random figuren ) harder schreeuwen als lopen en iedereen gigantisch op zit te jutten als ze even uitpuffen achter een boom. En als je dan zegt dat je ff je rust pakt en een 360 uitvoert ze je vertellen dat het een sport is en je door moet gaan. Vervolgens rennen ze geïrriteerd verder, want je gaf geen gehoor aan het order, en worden ze compleet weggesproeid door een vijandelijk fire team, en komen afgedropen teruglopen.

Meestal zonder hitvest, want daar zijn ze te pro voor.
 
Dat ik dit weekend met de motor in Frankrijk zit. #regen #koud