Ik was laatst beetje aan het rondneuzen op het grote wijde interwebz en kwam toen deze tegen.. En nu wil ik hem. De Vectors zijn altijd één van m'n favoriete wapens geweest in games e.d. en waar je de CQB nodig was was dit m'n go-to choice.
Nu zit ik dus echt al 2 dagen in dilemma of ik deze ga kopen of niet.. hij is toch $449. Heeft er iemand ervaring met Krytac in het algemeen? Ik vind het altijd wel een mooi idee als een airsoft fabrikant samenwerkt met de echte fabrikant (zoals mijn Ares SR-25)
Replica komt ergens in Juni uit en het feit dat er nog nergens reviews (echt) op staan is altijd tricky. Het is een beetje hetzelfde als een game pre-orderen denk ik? Met alle DLC (scopes etc haha) achteraf nog komen maar ik ga deze sowieso in de gaten houden en word sowieso m'n 2e replica voor de CQB game stijlen.
Zo las ik ook dat hij vrij uniek is in de airsoft wereld. KWA heeft er een gemaakt maar KRISS heeft die licentie teruggetrokken om nu dus deze te maken. A&K was hem ook aan het ontwikkelen maar dat duurt nu zo lang dat die waarschijnlijk nooit gaat komen.
Hieronder wat specs:
Wat vinden jullie ervan? http://www.airsoftgi.com/Spotlight/vector/
Nu zit ik dus echt al 2 dagen in dilemma of ik deze ga kopen of niet.. hij is toch $449. Heeft er iemand ervaring met Krytac in het algemeen? Ik vind het altijd wel een mooi idee als een airsoft fabrikant samenwerkt met de echte fabrikant (zoals mijn Ares SR-25)
Replica komt ergens in Juni uit en het feit dat er nog nergens reviews (echt) op staan is altijd tricky. Het is een beetje hetzelfde als een game pre-orderen denk ik? Met alle DLC (scopes etc haha) achteraf nog komen maar ik ga deze sowieso in de gaten houden en word sowieso m'n 2e replica voor de CQB game stijlen.
Zo las ik ook dat hij vrij uniek is in de airsoft wereld. KWA heeft er een gemaakt maar KRISS heeft die licentie teruggetrokken om nu dus deze te maken. A&K was hem ook aan het ontwikkelen maar dat duurt nu zo lang dat die waarschijnlijk nooit gaat komen.
Hieronder wat specs:
- Uniek gearbox ontwerp maar wel met een aantal V2 gearbox compatible componenten. Welke componenten dat zijn is nog niet helemaal duidelijk, maar in de video's worden gears, cilinder, piston en piston head genoemd. Mogelijk zijn het allemaal vertrouwde V2 onderdelen, maar in een meer AEP-achtige (verticale) layout.
- ~350 FPS
- 11.1v lipo in de pistol grip
- Ingebouwde MOSFET
- Semi, full-auto en 2-round burst
- Hop-up wiel met genummerde tandjes zodat je makkelijk terug kunt naar de perfecte afstelling.
- Spring decompression. Wanneer je de AEG op "Safe" zet schiet de piston naar voren om zo de spanning van de veer te halen.
- Word geleverd MET 1 magazine.
Wat vinden jullie ervan? http://www.airsoftgi.com/Spotlight/vector/