Krytac KRISS Vector

Pfff
Nouja een voordeel het is voor jou succes vol afgelopen tactical ik ben blij voor je
Qtac heeft meerdere verbeter punten in elk geval maar goed

klopt... waaronder ook de informatievoorziening over wat ze verkopen. Ik heb een ruim jaar geleden daarheen gebeld omdat ik aan het zoeken was naar de beste prijs (tja.. Nederlander he) voor mijn sniper. Fictieve bedragen noemende verkochten zij de upgraded sniper voor €400 terwijl ik hem bij airsoftpro uiteindelijk voor €250 vond (nogmaals.. fictieve bedragen..). Vervolgens naar QTAC gebeld en gevraagd wat het verschil was... "de upgraded versie houdt in dat er een scope op, en een bipod onder zit", en hier stug bij volhouden ondanks dat je aangeeft dat dat niet upgraded is maar een A, B, of C variant van de replica....

Toch grappig dat ik dan de upgraded variant uiteindelijk voor die fictieve €150 minder (incl verzendkosten) bij AirsoftPro had.

Kan uiteraard een toevalstreffer zijn, maar naar mijn mening wel een beetje vreemd dat het aansluit op de gevoelens van velen hier
 
Hmm das ook niet al te lekker
Ik zou mijn story ook kunnen posten en de beknopte beschrijving is dat ik mede door technisch geblunded en gejok van hun kant en een zetje van een forum lid ben begonnen met sleutelen en leren

Heb heel veel moeten fixen toen met hulp in elk geval...
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Ik vond het best hilarisch.. a. omdat dat eerste stuk niet waar is.

@Tactical Bear Ik doel dus op het gedeelte van dat UK shops niet naar Nederland mogen leveren, zit wel een kern van waarheid in. Ik was zelf een aantal maanden geleden op zoek naar een replica en die kon ik alleen maar krijgen in de UK, heb 2 shops toen benaderd en er werd mij bij allebei de shops verteld dat het voor hun niet mogelijk was om replica's buiten de UK te leveren, omdat de vervoersbedrijven ze niet accepteren als vracht.
Er zouden gesprekken toendertijd gaande zijn om deze kwestie op te lossen, maar weet niet hoe dat uiteindelijk uitgepakt is.
En ik heb wel gemerkt dat andere UK shops wel gewoon leveren, dus misschien zit er dan ook weer verschil in welke vervoerder ze gebruiken.
 
@Vladimir Dit....
g28-limited.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
En dat moet zoooo duur zijn???:eek:
Sorry,ik zie het er nie aan af. o_O
Of hij moet zo zwaar geüpgraded zijn dat de 90 mtr.in beeld komt.
Dan ga ik de zin ervan inzien.
Zo nie dan vind ik de ASR 115 van mijn vrouwtje veel bruterderder.....der. :cool:
 
VFC maakt hem dus de externe kwaliteit is gewoon goed en daarbij komen dus alle correcte trades en het is niet een dime in a dozen M4 DMR. Voor de rest zitten er nog replica's van de originele scope mount bij en voor de rest is het een ontzettend bruut apparaat. Duur ja zeker maar dan heb je wel een fantastische en unieke replica.
 
@Tactical Bear Ik doel dus op het gedeelte van dat UK shops niet naar Nederland mogen leveren, zit wel een kern van waarheid in. Ik was zelf een aantal maanden geleden op zoek naar een replica en die kon ik alleen maar krijgen in de UK, heb 2 shops toen benaderd en er werd mij bij allebei de shops verteld dat het voor hun niet mogelijk was om replica's buiten de UK te leveren, omdat de vervoersbedrijven ze niet accepteren als vracht.
Er zouden gesprekken toendertijd gaande zijn om deze kwestie op te lossen, maar weet niet hoe dat uiteindelijk uitgepakt is.
En ik heb wel gemerkt dat andere UK shops wel gewoon leveren, dus misschien zit er dan ook weer verschil in welke vervoerder ze gebruiken.

Zie mijn topic
https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/importeren.3313/