locatie zoekende

AnDoll

Member
25 aug 2017
11
1
Trophies
2
Goedenavond!

Ik ben Angèle Woonachtig te Amsterdam. Sinds kort lid geworden bij het NABV, heb ik een replica in huis maar weet niet waar ik kan testen/ uitproberen. Las ik dat je niet zomaar mee buiten kan :( Heb in huis maar getest kon niet wachten maar kan niet zien wat het echt kan.
Las ik dat je van die locaties heb :)oké wel leuk! maar ben ik dan in mijn uppie sta ik daar on wetend hoe en wat. Dus wil ik graag meer info hoe het allemaal te werk gaat? Alvast bedankt! :)
 
Welkom!

Je mag er inderdaad niet zo maar mee naar buiten. :) Je kan op de website van de NAVB achterhalen waar je kan skirmen en wanneer er wat gepland staat.

Schrijf je een keer in en ga op pad. Je zult zien dat je prima een leuke dag kan hebben, zelfs als je in je eentje gaat. Je hebt namelijk altijd wel een onderwerp om een gesprek over te beginnen, namelijk elkaars replica, gear en of een vette actie. ;)
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Je mag er inderdaad niet zo maar mee naar buiten. :) Je kan op de website van de NAVB achterhalen waar je kan skirmen en wanneer er wat gepland staat.

Schrijf je een keer in en ga op pad. Je zult zien dat je prima een leuke dag kan hebben, zelfs als je in je eentje gaat. Je hebt namelijk altijd wel een onderwerp om een gesprek over te beginnen, namelijk elkaar replica, gear en of een vette actie. ;)
 
Risen airsoft in De Kwakel heeft een 60m baan. Check hun facebook pagina voor tijden enzo!
 
  • Leuk
Waarderingen: AnDoll
Thanks voor de info! Ga ik zeker wel doen. Maa ik niets vinden in Amsterdam. Denk dat ik binnenstad maar in Haarlem een kijkje ga nemen. ;)
 
Welkom :) In Haarlem zul je niet veel gaan vinden. Ik kom zelf uit Haarlem en ben, zoals @MWesterweele al aangaf, naar het NAC in geldermalsen geweest om mijn replica te testen en af te stellen/upgraden.

Qua airsoft skirm locaties kan je het skirmgedeelte van het forum in de gaten houden. Assendelft is ook dichtbij om te skirmen :)
 
Welkom :) In Haarlem zul je niet veel gaan vinden. Ik kom zelf uit Haarlem en ben, zoals @MWesterweele al aangaf, naar het NAC in geldermalsen geweest om mijn replica te testen en af te stellen/upgraden.

Qua airsoft skirm locaties kan je het skirmgedeelte van het forum in de gaten houden. Assendelft is ook dichtbij om te skirmen :)


Ik heb al rond gekeken, maar ik hou het zeker bij. Thanks :)