Mijzelf eerst voorstellen

Marein

New Member
30 aug 2018
4
1
Trophies
1
Goede avond iedereen,

Mijn naam is Marein en ben woonachtig in Westervoort (regio Arnhem Gelderland).
Ik ben via YouTube geïnteresseerd geraakt in de sport en heb kort geleden voor het eerst mee gedaan aan een skirm als een introducé in het King's Wood veld Valburgen.

Het beviel me erg goed ondanks enkele keren goed geraakt te worden. Als introducé kun je het tot bepaalde hoogte ervaren daarom heb ik de volgende stap al gezet in het aanvragen van een NABV lidmaatschap en alles wat hierbij hoort.

Hierna komt de uitrusting... Qua replica's heb ik mijn initiele keuze al gemaakt het gaat mij op het moment vooral nog om de gear die er om heen zit waar ik voorlopig nog lang niet uit ben.

Tevens lijkt het mij geweldig deze sport met een vaste groep te beoefenen en ben hiervoor eerst naar airsoft center in Arnhem gegaan. De gene die daar in de winkel stond gaf mij de tip om via forums mijzelf te verbinden met de airsoft Community. En daarbij dus deze introductie post :)

Ik ben momenteel op mijzelf en ken zelf niemand die deze sport actief speelt. Daarom ben ik hier op zoek naar mensen met de zelfde mind set die ook in mijn buurt wonen om met hen verder in deze sport te stappen.

Groeten,

Welkom op het forum. De airsofters zijn over het algemeen belang erg sociaal en als je hier aangeeft dat je gaat skirmen of gewoon aansluit bij een groepje dat gaat skirmen komt het wel goed.

Dankzij vertragingen bij de overheid is mijn VOG nog niet binnen en kan ik dus ook nog niet in de NABV stappen. Is het een heel groot punt als ik alvast replica's bestel dat die iig al wel lopen? of komt die politie dan met dat pakket aan de deur van wat moet je hier mee meneer x)

Dankzij vertragingen bij de overheid is mijn VOG nog niet binnen en kan ik dus ook nog niet in de NABV stappen. Is het een heel groot punt als ik alvast replica's bestel dat die iig al wel lopen? of komt die politie dan met dat pakket aan de deur van wat moet je hier mee meneer x)

Hohoho effe wachten tot je VOG binnen is en je je NABV pasje in bezit hebt , wil jij een strafblad aan je broek hebben omdat je niet kon wachten ?

Niet doen man even diep ademhalen en wat geduld hebben dan komt alles goed

Robin

Welkom :) Als winkels hun zaakjes op orde hebben kun je niet eens kopen/bestellen zonder NABV pas ;-) #Don'tTryThis

Welkom! Ik herken het gebrek aan geduld nog goed, toch nog even een weekje ofzo wachten. dus nog een paar keer je online winkelmandjes vullen en helaas weer weg moeten klikken ben ik bang.

Welkom nog. Geduld is iets waar we allemaal wel mee te maken hebben gehad. Maar ten tijden van dit bericht misschien inmiddels opgelost?