MYSTIX

Active Member
2 mei 2017
25
25
Trophies
3
Hoi allemaal,

Mijn naam is Max a.k.a. [ MYSTIX ]
Speel nu een kleine 3 maanden airsoft en probeer mijn progress allemaal vast te leggen op beeld.
Ik speel vooral op mijn thuisveld in Nijmegen, niet het grootste veld maar heel geschikt om je skills te verbeteren.

In bezit van een tokyo Marui Vsr-10, Asg glock 17 en een Tokyo Marui mp7a1 (aeg).

Jullie kunnen mijn airsoft avontuur volgen op Instagram en YouTube
https://www.instagram.com/mystix_airsoft/?hl=nl
https://www.youtube.com/c/Mystix_airsoft

Alle feedback is meer dan welkom!

Thanks!
Cheers
-Max

SbfN57i.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Imakittymeow en Stey
Welkom Max!

Ik kende je al via Instagram, maar leuk om je hier ook te zien!
Veel plezier op het forum :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MYSTIX
Welkom Max! Nijmegen ken ik helemaal niet! Ziet er best leuk uit voor de afwisseling ja.
 
Welkom Max! Nijmegen ken ik helemaal niet! Ziet er best leuk uit voor de afwisseling ja.

Hoi Jan, dat snap ik, het is op het moment ook meer een privéveld. Er komen vooral mensen die lid zijn van de vereniging. Af en toe nodigen we wat mensen uit of komen er mensen die airsoft uit willen proberen. Wij spelen meestal 8 tegen 8
 
Welkom op het forum!

Ik ken nijmwegen een beetje, kwam er vroeger vaak om m'n oom (en goede vriend) op te zoeken ^^
Had geen idee dat daar ook een airsoft veld zat :p
 
  • Leuk
Waarderingen: MYSTIX
He! Ik ben de afgelopen maanden een flinke bibliotheek aan het maken voor mezelf voor Airsoft youtubers, gelukkig hadden veel gamers ook een semi-youtube account waar ze hun airsoft skills showde.
Zal eens je filmpjes bekijken en mogelijk heb je een nieuwe subscriber erbij ;)

Welkom hier anyway!
 
  • Leuk
Waarderingen: MYSTIX
Welkom op het forum, leuk om meteen een intro te hebben op YT om te zien hoe je speelt. Leuke video en ben benieuwd naar de volgende!
 
Bedankt allemaal!

Welkom op het forum, leuk om meteen een intro te hebben op YT om te zien hoe je speelt. Leuke video en ben benieuwd naar de volgende!
Bedankt voor de tip! Ga ik zeker aan werken, in de filmpjes die er nu op staan heb ik 2 perspectieven. Maar volgende komt er ook een selfie perspectief, worden de filmpjes nog mooier van :)