Beste airsofters,
Weer een nieuweling erbij op het forum, ik dacht ik stel me hier ook maar even voor. De naam is Patrick, 36 jaar, en woon in Veenendaal met mijn vrouw, 2 kinderen en 1 die nog onderweg is (raak schieten buiten de baan lukt in ieder geval prima
Heb Marketing en Communicatie gestudeerd, maar na een aantal jaren in 'de reclame' kwam ik uiteindelijk terecht in de IT, consulting gedaan, adjunct bij een kleine consultancy tent geweest en ben nu alweer een aantal jaar global program manager bij SAP. Ik heb totaal geen airsoft kennis of ervaring, wel eens paintball gespeeld natuurlijk en in het verleden 1 keer een hele gave simulatie gedaan waarbij een 'topcrimineel' zich schuil hield in een kraakpand. Na observatie met het team een tactisch plan bedacht, met de auto het open terrein op, deuren open en ernaast lopen, met geleende ME schilden wat meer bescherming en het huis binnen dringen, kamers clearen en op zoek naar de kingpin. Eén van de leukste dingen die ik ooit gedaan heb.
Ik kom nu bij airsoft terecht omdat ik al zolang ik me kan herinneren (nou ja, vanaf zo 1994) fan ben van de P90 (ik begrijp dat de meningen erover in de Airsoft wereld nogal uiteen lopen
en zo af en toe Googlede ik of ik er geen replica van zou kunnen kopen. Ik heb er w/s sinds 2013 niet meer op gezocht want mijn zoekopdracht van afgelopen vrijdag leverde het resultaat op dat ik, via een paar klikken op de website van ACN terecht kwam. Daar kwam ik erachter dat ik me, door het harde werk van de NABV, nu kon verheugen op het feit dat die P90 replica er éindelijk kan gaan komen! Gelijk NABV aanvraag in gang gezet (nu wachten op VOG) en gaan neuzen waar ik in NL het airsoften een keer kan gaan proberen. Ik moet nog kijken wanneer ik die eerste skirm doe, ga denk ik komend weekend naar Balls and Arrows (als ze inmiddels niet vol zitten) of de 16e naar de n00b dag. Ik heb me in ieder geval opgegeven voor de TTD van Airsoft Heaven (13 September), leek me ook leerzaam en een leuk event om wat mensen te leren kennen.
Qua gear, zoals gezegd, zal het wa... de replica, sorry,
primary in ieder geval een P90 worden. Secondary w/s een M92F (KJW). Ik heb in ieder geval na het lezen van alle adviezen en ervaringen al geinvesteerd in deugdelijke schoenen, een veiligheidsbril en een molle vest met basis pouches en om te starten goedkoop een Airforce ABU op de kop getikt.
Hoop jullie binnenkort een keer tegen te komen!
Patrick
Weer een nieuweling erbij op het forum, ik dacht ik stel me hier ook maar even voor. De naam is Patrick, 36 jaar, en woon in Veenendaal met mijn vrouw, 2 kinderen en 1 die nog onderweg is (raak schieten buiten de baan lukt in ieder geval prima

Ik kom nu bij airsoft terecht omdat ik al zolang ik me kan herinneren (nou ja, vanaf zo 1994) fan ben van de P90 (ik begrijp dat de meningen erover in de Airsoft wereld nogal uiteen lopen

Qua gear, zoals gezegd, zal het wa... de replica, sorry,

Hoop jullie binnenkort een keer tegen te komen!
Patrick