Na mooie skirm even voorstellen:)

FAQZY

Well-Known Member
13 nov 2016
49
27
Trophies
5
Hallo iedereen,

Mijn naam is Robin Kors, 22 jaar oud en ik kom uit Warmenhuizen(Alkmaar/Schagen).
Nu 2 maanden in bezit van NABV en ook een mooie replica(SA-A03) en side arm(WE G23). Na mijn Brommer sprint hobby wilde ik wat anders. Ik heb toen met vrienden gespeeld bij het Paintball strand en helemaal verkocht aan het airsoften. Ook van een potje Bf4 zeg ik geen nee:) en door de weeks werk ik fulltime als Glaszetter bij De Glaswacht:)


Vandaag mijn 5e skirm dag gehad bij C4 het was gezellig en ook heel sportief gespeeld door ons team en het team van ACN. Nogmaals bedankt:)

Groetjes Robin 'FAQZY' Kors

Nog even een fototje..
Foto%2013-11-16%2010%2036%2052.jpg
 
Heeey Robin!!

Wat tof dat je ons komt opzoeken hier na de skirm.

Ik vond het ook erg leuk en netjes gaan, ondanks dat beide partijen echt heel hard gingen. Zeker na de eerste game!

Leuk om te horen dat het in team blauw ook zo ervaren werd. Jij ook bedankt voor de fairplay, gameplay en tegenstand!

Ben benieuwd naar de beelden, denk van mezelf namelijk wel dat ik wat rustiger wil schieten binnen. Is iets dat ik mezelf heb aangeleerd voor buiten vanwege takken en bladeren, die er binnen niet zijn hehe. Komt er op neer dat iemand zn hit geeft en vervolgens nog 3 of 4 bb's krijgt omdat die al onderweg waren.

Was jij de enige in blauw met marpat? Als dat zo is heb ik nog wel een tip, als je je replica schoudert steek je je elleboog uit. Houd die tegen je lichaam aan, dan ben je een kleiner doel. Zag t toen ik filmde maar je was weer weg voordat ik je deze tip kon meegeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Jaa eerste game ging enorm hard! toen mijn side arm het weer deed ben ik even rondje gaan rennen dat werd even rondje pangen:) waren er een hoop..

Ik merk zelf ook na elke skrim dat ik met schieten steeds rustiger aan kan doen. tot nu toe alleen maar binnen ervaring dus buiten wordt even afwachten natuurlijk!

Jaa klopt, Bedankt voor je tip. klinkt ook logisch dat je dan wat kleiner bent.

Ik hou jullie wel in de gaten volgende keer bij C4 kom ik weer als jullie er zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hoi Robin en welkom op ons forum.
Leuk om te horen dat team blauw ook zo genoten heeft van de dag.:)

Wat betreft de ellebogen; in het leger zeiden ze,"hou die kipfilets naar beneden".o_O

Wij,mijn vrouw en ik,komen uit Den Helder en C-4 is dus onze verlengde woonkamer voor de weekenden.:cool:
Als wij daar weer heen gaan zetten we het in de skirm agenda hier op het forum.
Misschien zien wij elkaar daar weder.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Hoi Robin en welkom op ons forum.
Leuk om te horen dat team blauw ook zo genoten heeft van de dag.:)

Wat betreft de ellebogen; in het leger zeiden ze,"hou die kipfilets naar beneden".o_O

Wij,mijn vrouw en ik,komen uit Den Helder en C-4 is dus onze verlengde woonkamer voor de weekenden.:cool:
Als wij daar weer heen gaan zetten we het in de skirm agenda hier op het forum.
Misschien zien wij elkaar daar weder.;)

Ow kijk aan!! mooi dicht bij is dat! Ik woon in warmenhuizen dus voor mij is het ook niet ver. bij je volgende verjaardag zal ik de confetti weer recht op je schieten:) Jaa ik hou het beetje in de gaten!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
hallo robin

Welkom op acn en inderdaad mooi en eerlijk gespeeld :)
Was erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar

Groetjes
Chris
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Hey Robin,

Welkom!

Gewoon 2 dagen achter elkaar gespeeld? ^^
Zaterdag was ook lachen! Beetje jammer alleen dat ik jou steeds als enemy aanzag..
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Hey Robin,

Welkom!

Gewoon 2 dagen achter elkaar gespeeld? ^^
Zaterdag was ook lachen! sorry nogmaals voor de Tk ;)

ahah Jaa toch wel:) jaa jammer dat rustig was maar leuk gespeeld! Np kan altijd gebeuren..
 
Hey Robin, Welkom op het forum. Ik kom je vast nog wel eens tegen. Je woont in de buurt. Het begin rondom Alkmaar steeds drukker te worden met nieuwe spelers. Nogmaals veel plezier.
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Hey Robin, Welkom op het forum. Ik kom je vast nog wel eens tegen. Je woont in de buurt. Het begin rondom Alkmaar steeds drukker te worden met nieuwe spelers. Nogmaals veel plezier.

Vrijdat ga ik denk ik weer naar C4 dus als je tijd heb:)
 
Ha,ik ben er vrijdag ook.
Echter niet om te skirmen maar om een precission barrel te passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Hey Robin en Vladimir,
Ik heb even wat omgezet. Aankomende vrijdag zou moeten lukken. Ik ga me even inschrijven.
Ik ben te herkennen aan mijn lengte, 2 meter en in het zwart. En een naamlint met MotorordonHans.
Tot morgen mannen
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
GGGRMM, Ze zijn morgen vol.
Ik heb nog wel een mailtje gestuurd ( Ze zijn telefonische niet bereikbaar) met het verzoek of ik toch mag komen? Er vallen altijd wel mensen af dus goeie hoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Jaa klopt, Ik heb tijdje met een van die jongens geappt gister. Ik ben er morgen wel! alleen als marsall spelen werd hem niet! volgende keer beter! zit misschien te denken om zondag dan te gaan!
 
We houden elkaar wel even op de hoogte, Er wilde nog een aantal mensen mee van het airsoftteam Aap. Dat gaat nu zeker niet lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Motorordonhans,ga je vanavond nog richting Hipo?
Dan neem ik je G36 mee.
Die is klaar.:)