NABV: Let op levering AA's

In case i was in backyard and didn't heard the bell (just like what happened twice with UPS before) what i should to do?
A.Forgot my order they throw it in the sea.
B.Place another order and sit at home 24/7.
C.Travel by myself to the supplier country to spend €€€€ to bring airsoft G cost me just €65,-
Sweet..
Why they like making our lives more difficult than nature?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ben voorstander van airsoft in cat IV.
Heb je dit geneuzel ook niet.
En met paintball markers loopt men ook niet over straat te zwaaien terwijl deze ook vrij verkrijgbaar zijn ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Lijkt mij dat als we ons binnen categorie IV gaan bewegen met onze geliefde sport, dat het dan NOG moeilijker gaat worden om zomaar lukraak ergens een replica te bestellen, of heb ik het mis?

En wie wil er nou op straat gezien worden met een paintball marker, lellek ding, gelijk al je street credits naar de haaien :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
hahaha

Persoonlijk probeer ik wel altijd op te letten want jah je wil toch altijd je replica meteen in je handjes hebben!
maar ophalen op het postkantoor moet volgens mij gewoon kunnen!
er kan niksm is gaan !!

bij de buren geloof ik!
Ik zet ook altijd neer NIET BIJ DE BUREN BEZORGEN!!
en wordt dan ook nooit gedaan
 
Dan ben ik heel benieuwd naar de levering van mijn replica.

Heb gisteren bericht gekregen dat hij verzonden is, maar geen track en trace erbij gekregen..

Maar qua PostNL heb ik zeer gemixte ervaringen.
Meestal gaat het goed.
Maar nu zou er gisteren een pakketje tussen 8:30 en 10:30 geleverd worden. Rond 12 uur toch maar eens de track en trace weer opnieuw geopend om te kijken of er nieuwe informatie was, aangezien het niet geleverd was.
Stond "vertraging" bij. Vervolgens via de chat contact opgenomen. Bleek vertraging in het sorteer centrum.

Vervolgens gaf track en trace gisteravond aan dat hij vandaag geleverd zou worden omstreeks dezelfde tijd. Om 11 uur maar weer eens gekeken en wat stond er: geleverd om 09:50. Ik was gewoon thuis en er heeft niemand aangebeld.

Ik ben meteen naar de brievenbus gegaan om te kijken of er een briefje was. Geen briefje "uiteraard".
Ik dacht: laat ik eens geduldig zijn en nog even een aantal uurtjes wachten.

Omstreeks 16:00 uur weer contact gehad met de chat van PostNL en de situatie uitgelegd. Bleek volgens hun gegevens dat de bezorger om 15:50 aan de deur was geweest.

Dus de mevrouw van de chat ging meteen een klacht indienen, aangezien er geen briefje aanwezig was in de brievenbus, dat de tijd van de track en trace niet overeenkwamen met de tijd dat de bezorger aangaf.

En nu is het afwachten of ik uberhaupt nog iets van een bericht / nieuwe leverdatum en tijdstip krijg.

Edit: heb gisteravond kort na 23:00 uur een berichtje gehad vanuit PostNL met een track en trace nummer voor mijn replica.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Ik heb gister via gls mijn krytac crb mk1 binnen gekregen. Het had de mk2 moeten zijn maar oke foutjes gebeuren he :p

Maar gls geeft dus aleen maar een dag aan helemaal geen tijds schema.

Nu kwamen ze in de midag dus heeft mijn vrouw hem aangenomen en netjes opgeborgen.

Maar met de huidige staay van paket bezorging is dit niet een haalbaar systeem lijkt mij
 
Ben het ook met de meeste eens dat dit niet haalbaar is. Vooral omdat de bezorgdienst hier niet altijd in mee helpt en dit lastig maakt.
Ik plijt ook voor dat het wel op het postkantoor/afhaalpunt zou mogen liggen en opgehaald worden.
 
Ik heb gister via gls mijn krytac crb mk1 binnen gekregen. Het had de mk2 moeten zijn maar oke foutjes gebeuren he :p

Maar gls geeft dus aleen maar een dag aan helemaal geen tijds schema.

Nu kwamen ze in de midag dus heeft mijn vrouw hem aangenomen en netjes opgeborgen.

Maar met de huidige staay van paket bezorging is dit niet een haalbaar systeem lijkt mij

Ik zou hier wel achteraan gaan, de Mk1 is toch wel significant anders dan de Mk2, al is het alleen maar de motor die vele malen beter is in de Mk2.
 
Toen ik mijn FNX bestelde bij bunker501 ging het wel goed qua post maar hij werd wederom weer bij m'n buren afgeleverd .. dus echt nageleefd word deze regel nog steeds niet.
 
Nope rebel de mk1 en2 hebben dezelfde internals alleen de mk2 is beter omdat de mag release knop van beter kwaliteit is je een cnc trigger heb en ze de stock woble hebben aangepakt van de mk1 plus je heb een andere upper reciever die wat strakker is als de rondere vorm niks voor jou is.

De motor in de mk1 crb/spr en de mk2 crb/spr hebben dezelfde 30k motor alleen zijn bijde modellen anders gemarket waardoor het lijkt als de een sneller schiet als de ander.

De alfa heb de minder snelle 20k motor.
Maar goed je heb betaald voor de mk2 serie dus hoor je die te krijgen;)
 
Ah my bad, zag het inderdaad. Dacht dat de video over Mk1 vs Mk2 ging, maar het is Mk2 vs Alpha. Still je betaald voor iets en je krijgt iets anders. Ik zou dat niet accepteren.
 
Ah my bad, zag het inderdaad. Dacht dat de video over Mk1 vs Mk2 ging, maar het is Mk2 vs Alpha. Still je betaald voor iets en je krijgt iets anders. Ik zou dat niet accepteren.

Ik ga maak er even een topick voor aan zodat we hier op het juiste onderwerp blijfen ;)

Het blijft slordig dat hier wat betreft packet services geen goede oplosing voor is.
Het lijkt me dat replicas niet het enige zijn wat je niet door iedereen wil laten aan paken?
 
Heb inmiddels me replica binnen. Vanwege de 4Daagse wat later dan ingepland stond en zelfs mijn "bezorgde" pakketje is nu daadwerkelijk bezorgd. De chauffeur zag er niet blij uit haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
Hahaha nee echt niet xD de bezorger zou tussen 9 en 11 uur het pakketje bezorgen en hij was er rond 13.15. Haha
 
Laatst bewerkt:
Als ik een luchtbuks bestel, welke tegenwoordig aardig gelijkend zijn, wordt er niet krampachtig gedaan over de bezorging