Bedankt voor het delen, ik stel dit echt op prijs!In het kader van "eerlijk zullen we alles delen":
Ik hoop dat iedereen die mee doet ook de “kleine lettertjes” heeft gelezen:
“spullen die niet zijn verkocht en niet worden opgehaald vervallen aan de organisatie van de airsoft markt (NABV)”
Gelukkig verkoop ik niets, of er moet een serieus mooi bod komen
Mvg Roy
en anders vraag je waar persoon woont en kijk je of je het buiten de beurs om kan verkopen. scheelt weer commissie
je mag het best zelf verkopen, maar lijkt me wat onhandig. Ze bieden aan het voor je te verkopen op de centrale tweedehands markt. Wilde ze eerst nog een vergoeding voor, maar ik heb ze overtuigd dat dat niet nodig/handig is.Als ik het goed begrijp mag je dingen dus niet zelf verkopen, maar lever je ze in bij de nabv en dan verkopen zij het voor jou?
je mag het best zelf verkopen, maar lijkt me wat onhandig. Ze bieden aan het voor je te verkopen op de centrale tweedehands markt. Wilde ze eerst nog een vergoeding voor, maar ik heb ze overtuigd dat dat niet nodig/handig is.
Bunker501, com-bat, titan power, (mogelijk speedqb not sure maar hoorde t langs komen). Die eerst 3 staan er sowieso volgensmij@Maffo enig idee of al bekend is welke stands / merken vertegenwoordigt zullen zijn? NABV/facebook is erg summier qua info.