Hebben ze op dit moment gewoon op voorraad liggen@Thomaskrop top, kan ik bij Com-bat hopelijk achterhalen hoe lang de wraith aero stock eigenlijk is... om mezelf evt lekker te maken met een wolverine mtw...
Hebben ze op dit moment gewoon op voorraad liggen@Thomaskrop top, kan ik bij Com-bat hopelijk achterhalen hoe lang de wraith aero stock eigenlijk is... om mezelf evt lekker te maken met een wolverine mtw...
Vond de aangeboden waar wat tegenvallen. Replica's zat, maar allemaal dertien in een dozijn. Meest interessant qua replica's vond ik toch de 2e hands stand waar notabene een G43 van Shoei lag, een paar zeer interessante AK modellen en een APS 50 sniper (was helaas net te laat).
De Russische stand was toch wel even lekker om bij te kwijlen. Mooi uitgepakt met pracht spul. Top gedaan mannen. Vond het zelf een van de meest interessante stands van de hele markt.
Niet veel gescoord vandaag maar toch nog thuisgekomen met twee midcaps voor mijn AK, een Pakol uit Talibanistan en een silencer voor experimenten. En uiteraard het promo pakketje van Krale.
Voor de duidelijkheid, die Shoei was niet de mijne (al heb ik wel een vermoeden van wie wel). Ik hoop dat deze een mooi nieuw thuis gevonden heeft.
Ik zelf kon uiteindelijk niet gaan, maar ik hoorde dat de prijzen die mensen voor hun 2e handsje vroegen nogal aan de hoge kant waren.
haha die Well snipers, er lagen er een hoop he! Ik had 3 replica's ter verkoop liggen en ben ze allemaal kwijt. In dat opzicht een geslaagde dag.
Ik zag op een moment dat er 4 mensen naar een MP5 aan het kijken waren. Daar was het bijna wie het eerst zn portemonnee pakt heeft hem.
Ik stond zelf een lange tijd bij de NABV kraam en de schietbaan. Hebben jullie daar nog gebruik van gemaakt?
Klein vraagje, mag je eigenlijk zo'n vest doorverkopen aldan bezitten m.b.t. helling van spul van defensie?Zeker geslaagde dag geweest.
Nog ffies bij onze ruskie friends langs gelopen(stonden bijna vlak voor onze neus ), een QD mount voor een Aimpoint Comp M4 gescoord en ook een originele mondings stop voor de Colt C7/C8NLD.
Heel veel vragen gehad bij ons aan de stand.
Zelfs ook nog van Krale en Shogun die ook mensen hebben die geïnteresseerd zijn in onze verbouwing van een standaard M4A1 naar Colt C7/C8nld.
Op het laatst nog iemand geholpen een KL scherfvest met platen te verkopen die de hele dag eenzaam bij de 2dehands markt heeft gehangen.
Volgens mij was deze ook van iemand van de Rusfed kraam?
Moe maar voldaan thuis gekomen en nu proberen om alle info verzoeken te honoreren.
Zeker geslaagde dag en hopelijk kunnen we dit volgend jaar herhalen.
Greets Roy aka Smitty
Ik heb mijn gekocht Glock 19 nog staan proberen bij de schietbaan. Erg handig om je aankopen gelijk te kunnen proberen.
Klein vraagje, mag je eigenlijk zo'n vest doorverkopen aldan bezitten m.b.t. helling van spul van defensie?
Sommige mensen op forums zijn hier nogal vaag over?!