Goedemiddag,
ik ga binnenkort met vrienden airsoften.
ik ben me er in aan het verdiepen en zit toch met een aantal vragen.
ik ben Nederlands en woonachtig in België.
ik wil graag DMR gaan spelen. dit omdat sniper word afgeraden en ik naar mijn idee met een bleutooth titan gate dit wapen kan instellen op zowel assault als DMR.
ik twijfel tussen een aantal replica's
1. Tokyo marui HK41D
dit is mijn nummer 1 keus. tokyo marui staat bekend als een zeer goed merk en ik vind dit een mooi model.
ik vind de prijzen nogal erg uit een liggen.
op tokyo marui zelf kost deze 560euro
en bij een andere site 780euro
iemand ervaring met bestellen op tokyo marui zelf? zo ja, hoe verliep het bestellen en de levering? douane levertijd etc?
2. KRYTAC BARRETT REC7 CARBINE - TAN
3. KRYTAC LVOA-C Foliage Green.
ik geef liever gelijk wat meer geld uit aan een replica waar ik ''jaren'' mee kan doen dan 2/3x een flut aankoop te doen.
ik wil dus een replica waarmee ik zowel dmr als assault mee kan spelen.
de bleutooth variant zodat ik deze in het veld met mijn telefoon kan instellen.
( dit kan naar mijn idee door een titan gate v2 bleutooth)?
en een replica van goede kwaliteit.
ik ga binnenkort met vrienden airsoften.
ik ben me er in aan het verdiepen en zit toch met een aantal vragen.
ik ben Nederlands en woonachtig in België.
ik wil graag DMR gaan spelen. dit omdat sniper word afgeraden en ik naar mijn idee met een bleutooth titan gate dit wapen kan instellen op zowel assault als DMR.
ik twijfel tussen een aantal replica's
1. Tokyo marui HK41D
dit is mijn nummer 1 keus. tokyo marui staat bekend als een zeer goed merk en ik vind dit een mooi model.
ik vind de prijzen nogal erg uit een liggen.
op tokyo marui zelf kost deze 560euro
en bij een andere site 780euro
Tokyo Marui 417 Recoil Shock
A hugely exclusive, top end AEG from Tokyo Marui. The 417 Recoil Shock is a very large rifle and weighs in at a massive 4.25kg. The overall length of the gun is 1000mm when full extended! Like the 416D model, if features an aluminium upper and lower receiver. Features a unique 380mm outer barrel...
airsofteire.com
2. KRYTAC BARRETT REC7 CARBINE - TAN
3. KRYTAC LVOA-C Foliage Green.
ik geef liever gelijk wat meer geld uit aan een replica waar ik ''jaren'' mee kan doen dan 2/3x een flut aankoop te doen.
ik wil dus een replica waarmee ik zowel dmr als assault mee kan spelen.
de bleutooth variant zodat ik deze in het veld met mijn telefoon kan instellen.
( dit kan naar mijn idee door een titan gate v2 bleutooth)?
TITAN II Bluetooth® EXPERT for V2 GB [AEG & HPA]
TITAN II Bluetooth® V2 gearbox drop-in ETU FCU mosfet AEG HPA Brand new TITAN II Bluetooth® V2 gearbox drop-in ETU FCU mosfet AEG HPA is GATE flagship Electronic Trigger Unit (ETU). Built-in Bluetooth 5.2 technology gives you direct access to TITAN settings, AEG telemetry and ability to use...
gatee.eu
en een replica van goede kwaliteit.