Nieuw lid omgeving Den Bosch

Rookie

Member
10 mrt 2018
10
4
Trophies
2
Hey allemaal,

Ik ben 25jaar oud en sinds kort lid van de NABV. Je kent het wel, ik mocht vroeger nooit een replica hebben, en het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan haha. Na een bezoek aan een replicawinkel/skirmlocatie was ik om!

Ik ben momenteel bezig met het verzamelen van wat gear en zou dan graag eens door iemand hier uit de regio op sleeptouw genomen willen worden want ik ken helaas nog weinig mensen die deze interesse met mij delen.

Fijn weekend allemaal!

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum, kom zelf uit Tilburg en er zijn genoeg opties hier op het forum om bij mensen aan te sluiten en samen een keer te gaan skirmen.

Welkom op het forum, kom zelf uit Tilburg en er zijn genoeg opties hier op het forum om bij mensen aan te sluiten en samen een keer te gaan skirmen.

Thanks! Ja ik ga me hier eens goed wegwijs maken op het forum. Kan niet wachten om te gaan skirmen!

Welkom! Waar kom je ergens vandaan? Ik kom zelf uit Uden, wellicht dat we een keer samen ergens naartoe kunnen gaan! Wat voor gear heb je al?

• Leuk
Waarderingen: Rookie
Welkom! Waar kom je ergens vandaan? Ik kom zelf uit Uden, wellicht dat we een keer samen ergens naartoe kunnen gaan! Wat voor gear heb je al?
Thanks ik woon in 's-hertogenbosch, redelijk in de buurt! Ik heb nu bijna mn gear compleet. Ik heb een ics par mk3 cranestock en een tokyo marui high capa 4.3 zondag mijn eerste skirm bij wild mountain. Sluit je anders aan als je kunt! Er staat hier ergens een topic over.

• Leuk
Waarderingen: The Walker
Thanks ik woon in 's-hertogenbosch, redelijk in de buurt! Ik heb nu bijna mn gear compleet. Ik heb een ics par mk3 cranestock en een tokyo marui high capa 4.3 zondag mijn eerste skirm bij wild mountain. Sluit je anders aan als je kunt! Er staat hier ergens een topic over.
Psssst t zit al vol voor zondag.Maar we gaan vast nog wel eens vaker met de groep dus zou leuk zijn als je aanhaakt @NielsHoffland

• Leuk
Waarderingen: Rookie en NielsHoffland