Ja zag het filmpje net , vraag me af of de NABV toestaat dat er met grotere bb,s mag worden geschoten .
Oh en waarom is 8mm niet van de grond gekomen als het zoveel beter en veiliger zou zijn.
Er zijn honderdduizend redenen te bedenken waarom iets niet of wel van de grond komt. Net even iets te makkelijk om te roepen 'ohh 8mm lukte het niet, dus waarom Nov wel met 6.44?!' Geef het een kans, maar goed gezien het feit dat je (bijna) altijd een negatieve mening klaar hebt staan als het om Nov gaat verwacht ik daar ook niet al te veel van...
Is ook toe te passen op vsr10Realistisch is wat anders dan negatief en dan nog blijkbaar mag je alleen maar een positieve mening hebben over iets? Weet je wat het ook is, elke product dat Nov op de markt zit wordt meteen verheerlijkt alsof het iets magisch en speciaals is wat niet overtroffen kan worden en wanneer je er dan tegen in gaat krijg je meteen te horen dat je een Nov-hater bent of alleen maar negatief doet (zie self build vs SSG24 of SSP1 is KJW hicapa met nul upgrades). Het blijft heel simpel, hij verkoopt 2 rebranded replica's en nu dan een vooralsnog gimmick, wat eerder is geprobeerd, maar niet van de grond gekomen is omdat het waarschijnlijk niet zo goed was als hij doet geloven.
Ik zie wel wat er gaat gebeuren, maar zoals altijd, eerst zien dan geloven. Het veiligheidsaspect is gewoon prima en hopelijk voor de kopers leidt de performance er niet onder. Desondanks alles, niet toegestaan in Nederland.
Is ook toe te passen op vsr10
(En daarnaast is in de NL wetgeving voor zover ik weet alleen expliciet 6mm toegestaan)
Het is toch heel simpel; .40 is het max gewicht waarmee wij mogen schieten. 6.44bbs zijn niet Bio.
Nuff said/
Ja het mag niet, maar desondanks is een discussie over het onderwerp wel zinvol, zeker voor mensen die in landen spelen waar men dit kan tegenkomen, waar ik dus wel bij wil zeggen dat het installeren van dit systeem in Nederland dus ook verboden is, zelfs als je er in Nederland niet mee speelt.
Ik zie in de WWM, regeling WM en de regels van het NABV niet staan, dat het verboden is een systeem als deze te installeren of te hebben. Dat je er niet mee mag skirmen is duidelijk.
Huishoudelijk regelement nabv artikel 2 punt 2