Nieuw op forum

E-poch

Member
8 jan 2017
22
2
Trophies
3
Dag mede airsofters,

Ik ben pas sinds januari 2016 met airsoft in aanraking gekomen.
Hoewel ik indirect wel van het bestaan afwist, maar geen idee had dat je airsoft in NL kon beoefenen middels een lidmaatschap bij de NABV.
Via via kwam ik hier achter, dus nu heb ik een hobby erbij en een gat in mijn hand..

Anyhow, mijn eerste AA die ik kocht was een Specna A03 met ASCU gen4 al ingebouwd.
Deze gebruik ik als mijn backup en sinds augustus 2016 heb ik een Tippmann m4 aangeschaft bij Bunker 501.
Deze gebruik ik als mijn primary, maar ik heb er nog het een en ander aan aanpassingen te doen.
Als mijn secondary gebruik ik een FN-FNX45.

Ik was tot nu toe alleen actief bij een ander forum en ik zie hier op de forum bekende namen tegenkomen.
Dat scheelt alweer gelukkig.

Mijn Tippmann:
1.jpg


Gr. E-poch
 
Welkom!

E-poch? Als in de Epoch Mod? Of heb je je nick ergens anders vandaan :)

Veel knalplezier!
 
Welkom!

Gave replica ook, maar..... zit er niet een beetje veel op? :)

Groet,
Peter
 
Dank je voor de welkom!

E-poch? Als in de Epoch Mod? Of heb je je nick ergens anders vandaan

Een variatie op een andere nickname die ik altijd gebruikte met online gamen.
In dit geval eigenlijk meer zoals "tijd" of een "periode" of hoe je het ook wilt noemen.

Gave replica ook, maar..... zit er niet een beetje veel op?

Wanneer ik op locatie ben wel, maar een AA is zo kaal zonder de scope/reddot/grip/flashlight/laser..etc

:D
 
Welkom

Kun je eens wat meer vertellen over die scope op je replica?
 
Ja, ik heb deze bij een webshop uit Duitsland gekocht.
Het is een "eigen merk" van de shop, dus gewoon in China vervaardigd lijkt mij.
De gegevens die er op staan is Ritter Optik 1.25-4.5x26E.
Er zit een celbatterij in voor een miniscule red- en green dot, wat tot 5x te vergroten is.
Stelt niet veel voor van zelfs met 5x vergroten is het nauwelijks groter dan een speldenknop.
Had er vorig jaar zomer iets van 90euro voor betaald zonder verzendkosten.

Ik had deze destijds voor mijn Tippmann gekocht, omdat deze de recoil kan weerstaan.
Tot nog toe geen problemen mee gehad, maar wat niet is kan nog komen.
En anders zorgen we daar wel voor..:D misschien dat ik dit jaar een nieuwe reddot of scope ga kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball
Wilkommen!

Een Tippmann!!! :D :D Die lonkt ook nog steeds naar mij ;) Lijkt me echt tof!
 
Ja een HPA is heel cool. Nog een paar jaar een drie kwart van de deelnemers heeft er een.
 
Ik ben zelf wel blij met de Tippmann en hopelijk zullen er meer toegewijde Tippmann gebruikers komen in de Benelux.
Moet er wel bij zeggen dat de "recoil" alleen de moeite waar is vond ik toendertijd en nog steeds.
Je moet er wel aan durven te prutsen/upgraden, want ik zie nu best wat Tippmanns tweedehands in de verkoop, omdat de gemiddelde gebruiker het toch verkeerd heeft ingeschat.
Het is per slot een puur mechanisch systeem en zal nooit zo precies af te stellen zijn als een AEG met mosfet.
Dat gezegd te hebben, dat je er mee kan zwemmen en daarna nog mee kan schieten is wel een leuke gimmick.
Al zou ik niet weten in wat voor airsoft situatie je zou moeten gaan zwemmen.. lol

Oh en er is een nieuwe heavy bolt uit genaamd RED en deze schijnt een wat meer realistische recoil te hebben.
 
Hallo en welkom op die heerlijke forum,

Leuke replica, niet mijn ding(veel te veel toeters en bellen) maar ieder zijn ding toch.

Veel plezier, en tot ooit op het veld