Nieuwe Airsofter | Omgeving Tilburg

MaxZeeuwen

New Member
3 feb 2020
2
0
Trophies
1
Beste ervaren Airsofters,

Laat ik mezelf even voorstellen, mijn naam is Max 19 jaar en kom uit Hilvarenbeek (dorp langs Tilburg). Sinds de afgelopen 2 jaar wou ik graag een keer gaan airsoften. Had in 2019 ook een lidmaatschap bij NABV maar is er toen niet van gekomen (inmiddels verlopen). omdat mijn vrienden helaas airsoft niet leuk / interessant vinden of te weinig tijd hebben ben ik opzoek naar mensen die wel regelmatig gaan airsoften en het
leuk vinden om een onervaren mee te nemen (voor advies, informatie en natuurlijk gezelligheid :).

Hoor graag of mensen hier op dit forum daar interesse in hebben.

Laatst bewerkt:
welkom
ik ben zelf ook nieuw ben afgelopen weekend bij qtac geweest in wouw.
voor een replica maar had het zelfde probleem maar voordat ik bij de zelfde vraag kwam werd mij al gezegd kom gewoon langs en je leert vanzelf mensen kennen. eigenlijk heeft hij daar een heel goed punt in gehad dus ik zeg gewoon een keer gaan en je zal het wel zien dat is wat ik ook ga doen

Hey Max!
Allereerst, welkom op het forum.
Airsofters zijn in beginsel erg sociale diertjes, dus als je ergens in je uppie gaat strijden zal je altijd wel ergens aan kunnen haken.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat in het begin een beetje onwennig is, maar altijd erg gezellig.
Met een beetje mazzel kom je dan vanzelf wat gelijkgestemden tegen en kunnen jullie een team vormen of je ergens bij aansluiten.
Maar eigenlijk is dat niet eens nodig en meer voor de leuk. ;)

Succes in je zoektoecht!

• Leuk
Waarderingen: jerro
Bedankt voor de reacties.

Prima gaan we dat maar eens proberen. Kan ik daar ter plekken alles huren (voor de eerste paar keren)?
Zijn er nog locaties die jullie aan of af raden?

Alvast bedankt.