Nieuwe iaps (actionair) schutter op het forum

Polarbeertje01

New Member
13 okt 2018
3
0
Trophies
1
Hallo,
Ik wilde me even voorstellen en gelijk vragen of er nog andere IAPS (geweer, one & two-gun) shutters op het forum zitten.
Mijn naam is Richard en ik ben recentelijk overgestapt van real-steel naar airsoft. Heb altijd aan dynamisch geweer schieten gedaan, en ben nu aan het kijken of er in de airsoft wereld een soortgelijke discipline bestaat. Of indien van niet, we dit kunnen gaan opzetten.
Groetjes uit groningen

Hallo,
Ik wilde me even voorstellen en gelijk vragen of er nog andere IAPS (geweer, one & two-gun) shutters op het forum zitten.
Mijn naam is Richard en ik ben recentelijk overgestapt van real-steel naar airsoft. Heb altijd aan dynamisch geweer schieten gedaan, en ben nu aan het kijken of er in de airsoft wereld een soortgelijke discipline bestaat. Of indien van niet, we dit kunnen gaan opzetten.
Groetjes uit groningen
Welkom op dit forum
Mischien is dit wat voor jouw?
WSIbS0S.jpg

Meer details staan op de site van de nabv zoek dan bij evenementen

Welkom op dit forum
Mischien is dit wat voor jouw?
Meer details staan op de site van de nabv zoek dan bij evenementen

Dank je wel voor de hint. De Dutch open is een handgun only competitie. Ik heb bij de NABV al geïnformeerd hoe het zit met een eventuele Rifle competitie (Rifle only) maar de plannen daarvoor staan op een heel laag pitje helaas. En voor zover ik weet is de Two-Gun versie zelfs in concept nog onbekend.. jammer, want volgens mij is airsoft daar erg geschikt voor..

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum! Ik ben zelf vooral een skirmer, verzamelaar en techer, maar ik heb altijd wel een bepaalde interesse gehad in sportschieten.
Als iemand ooit zoiets opzet voor airsoft ben ik verkocht:

(skip naar 7:01 als je de introductie niet wil zien)

Dit hele kanaal heeft diverse amerikaanse sportschiet matches erop staan die net even wat verder gaan dan in een loods staan schieten, wat me erg aantrekt. Dit lijkt mij ook erg geschikt voor airsoft.

Welkom op het forum! Ik ben zelf vooral een skirmer, verzamelaar en techer, maar ik heb altijd wel een bepaalde interesse gehad in sportschieten.
Als iemand ooit zoiets opzet voor airsoft ben ik verkocht:

(skip naar 7:01 als je de introductie niet wil zien)

Dit hele kanaal heeft diverse amerikaanse sportschiet matches erop staan die net even wat verder gaan dan in een loods staan schieten, wat me erg aantrekt. Dit lijkt mij ook erg geschikt voor airsoft.

Inderdaad een leuk kanaal (behalve de mud tests dan :-). ik ben er op terecht gekomen via Ian zijn eigen kanaal 'Forgotten weapons'.. Dit is (in een mildere vorm) exact wat we deden bij de APS-DSR
https://aps-dsr.nl/
en ja.. ik denk dat als we bepaalde dingen aanpassen (zoals afstand en doel soorten) het erg geschikt kan zijn voor airsoft..
Ik zou er geen probleem mee hebben zoiets op te zetten.. alleen ben ik van mening dat ze er bij de NABV geen zin in hebben..

Dat het nog niet bestaat betekend nog niet dat de nabv er 'geen zin in heeft'. Als je zelf iets opzet en met een duidelijk plan komt zal de nabv daar echt wel zijn fiat aan geven. Sterker nog: hun fiat heb je echt niet nodig, alleen handig. Wat je wel nodig hebt is een schiet baan of een skirmveld dat hiervoor open staat en die er een evenement omheen wilt maken.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
welkom - Ik heb met enkele Nederlanders gepraat op de weekend & nachtskirm "secret lake" op 14 juli 2018. Die gasten deden aan competitie room clearing en target shooten. Het was ergens in Nederland dus het moet bestaan. Vreemd dat NABV je niet beter kan informeren.

Welkom Richard, IPSC Handgun/Shotgun schutter hier. Airsoft Rifle, Two-gun en Three-Gun kun je hier vast ook wel geïnteresseerden voor vinden. Ikzelf doe RS en Airsoft, maar hier gaat mij interesse toch veel meer uit naar skirms (indoor CQB en outdoor)

• Leuk
Waarderingen: M14shooter