Nieuweling kan wat raad gebruiken ! Hehe

jokerbeast

New Member
5 jan 2024
3
0
Hey ,
Ik ben altijd into legertje spelen geweest qua games enzo of movies ,... etc . En ben het al lang aan het zeggen om het ook zelf eens te willen proberen en zien of het mij wel ligt. Ik zie mij voordoen als sniper met handgun. Vermommen,verstoppen,ingraven,... etc maar meer op een toch actievere manier en gene camper!! Zoals we bij het spelen van battlefield of call of duty liggen te roepen , fucking campers hahah . Ben eens naar de schiet dokter geweest in mechelen om eens te kijken wa ik graag zou hebben .

Mijn setup gaat wrs worden de
Storm Airsoft PC1 geupgrade met carbon silencer en een VORTEX OPTICS CROSSFIRE II 1-4X24 V-BRITE MOA.
Alleen ik twijfel over de scope. Wil nie te groot aangezien ik wel wa actief kan zijn maar zit met al die mogelijkheden van de zoom verschillen. Daar kan ik al wel wa raad , meningen of tips voor gebruiken .

Dit was alvast mijn eerste kennismaking met jullie bedankt. Gr
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240104_235244_Edge.jpg
    Screenshot_20240104_235244_Edge.jpg
    360,5 KB · Weergaven: 30
  • Screenshot_20240104_234706_Edge.jpg
    Screenshot_20240104_234706_Edge.jpg
    269,1 KB · Weergaven: 32
Ik zou niet gelijk als sniper starten maar dit is mijn eigen mening, ik zou dan voor een DMR gaan. Sniper is niet zo als je ziet in al die youtube video's dat duurt een mooie tijd om zo goed te worden. Start met een huur setje kijk hoe het is en wat je het besten ligt, vandaar uit zou ik kijken wat je zou willen doen, dit is mijn advies.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie en jokerbeast
Ik zou niet gelijk als sniper starten maar dit is mijn eigen mening, ik zou dan voor een DMR gaan. Sniper is niet zo als je ziet in al die youtube video's dat duurt een mooie tijd om zo goed te worden. Start met een huur setje kijk hoe het is en wat je het besten ligt, vandaar uit zou ik kijken wat je zou willen doen, dit is mijn advies.
Bedankt voor de mening . Ja ma ik moet da ook gewoon hebben hehe. Kan nog altijd een assault rifle meenemen ofzo. Komt er ook allemaal op neer door veel te oefenen he . Ma wil graag ne goeie sniper al hebben vanplaats een prul setje en achteraf nog eens kosten te moeten doen , is weggegooid geld . Het geweer ligt al vast alleen de scoop zit de twijfel nog in .
 
Owja en nog een tip ik zou jezelf alvast aan gaan leren om het een replica te noemen en niet een rifle/geweer ect. Het is een replica
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Ik denk dat wat @gambit hier omschrijft juist is. Het is in principe niet het meest handig om met een sniper te starten, maar aangezien het geheel al is aangeschaft, wat houdt je dan nog tegen. Wees wel realistisch en houdt er rekening mee dat het geheel misschien kan tegenvallen. Verder ben je met sniper altijd gebonden aan velden buiten, een keer CQB spelen zit er niet in. Verder kan het zijn dat velden het hebben van side-arm verplichten als sniper, dus lees je ook daar van te voren op in.

Ik heb zelf ook een mede-airsofter gehad die dus eigenlijk ook vrij snel naar een sniper toeging, maar daar was ook echt een klik mee. Dus het kan best wel. Het aanraden om niet te starten met een sniper is algemeen, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijn.

Qua scope: Dit is nogal persoonlijk en wat jezelf fijn vindt. Ik heb kort zelf ook met een sniper gespeeld (bleek niet mijn ding te zijn), maar ikzelf speelde eigenlijk altijd op minimale zoom, omdat de airsoft afstanden relatief kort/dichtbij zijn. De 1x/4x vergroting van de Vortex Scope zou ikzelf wel mijn voorkeur geven, maar dat is puur persoonlijk. Ik ben zelf ook meer fan van Reddots in Airsoft, maar goed. Snap dat dat op een sniper niet altijd wenselijk is.

Wel zie ik dat die Vortex Scope aardig aan de prijs is. Misschien handig om met iets goedkopers te beginnen? Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik weet dat Novritsch en (voor mij op het oog, ik heb weinig ervaring) relatief vergelijkbare scope aanbiedt, maar dat scheelt al gauw meer dan de helft in aanschafprijs. Je zou eens kunnen kijken of dat iets is? Zoals ik al zei, met beide merken heb ik geen ervaring.
 
Ik denk dat wat @gambit hier omschrijft juist is. Het is in principe niet het meest handig om met een sniper te starten, maar aangezien het geheel al is aangeschaft, wat houdt je dan nog tegen. Wees wel realistisch en houdt er rekening mee dat het geheel misschien kan tegenvallen. Verder ben je met sniper altijd gebonden aan velden buiten, een keer CQB spelen zit er niet in. Verder kan het zijn dat velden het hebben van side-arm verplichten als sniper, dus lees je ook daar van te voren op in.

Ik heb zelf ook een mede-airsofter gehad die dus eigenlijk ook vrij snel naar een sniper toeging, maar daar was ook echt een klik mee. Dus het kan best wel. Het aanraden om niet te starten met een sniper is algemeen, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijn.

Qua scope: Dit is nogal persoonlijk en wat jezelf fijn vindt. Ik heb kort zelf ook met een sniper gespeeld (bleek niet mijn ding te zijn), maar ikzelf speelde eigenlijk altijd op minimale zoom, omdat de airsoft afstanden relatief kort/dichtbij zijn. De 1x/4x vergroting van de Vortex Scope zou ikzelf wel mijn voorkeur geven, maar dat is puur persoonlijk. Ik ben zelf ook meer fan van Reddots in Airsoft, maar goed. Snap dat dat op een sniper niet altijd wenselijk is.

Wel zie ik dat die Vortex Scope aardig aan de prijs is. Misschien handig om met iets goedkopers te beginnen? Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik weet dat Novritsch en (voor mij op het oog, ik heb weinig ervaring) relatief vergelijkbare scope aanbiedt, maar dat scheelt al gauw meer dan de helft in aanschafprijs. Je zou eens kunnen kijken of dat iets is? Zoals ik al zei, met beide merken heb ik geen ervaring.
Ja die storm pc1 is een handig geweertje vind ik wel. Ma indd door te doen gade zien of het u ligt ofniet natuurlijk. En ben geen fan voor binnen te gaan spelen want anders zou ik zeker nie gaan voor de sniper. Ik ben iemand die graag in de natuur zit. En me kan ingraven bijvoorbeeld hehe . En al doende leert men he. En met een goei second geweer bij de hand gade ookal wel kunnen verdedigen hoor . Ja die novritsch ben ik precies geen voorstander van, al van veel gehoort da het ne speciale is hehe . En zen eigen ding heeft. Liever iets da in de directe omgeving te krijgen is of te laten maken als er iets is ,... . Voor de scope word het wa zoeken denk en testen en mss indd wa goedkoper gaan ma ga zowieso nie te groot gaan. Ma tis ook da ik thuis kan oefenen voor de ratten weg te houden heheh ... soms hangen ze mijn keel uit hier . Gr