nog een maandje

Of je komt zaterdag al en dan kun je hier crashen samen met nog een vriend van mij, als je wil

<blockquote class="Quote" rel="Juul Vd Bosch">dat klink wel gaaf Aeron, Count me in!
Schrijft jij je zelf in bij balls and arrows? Of moet ik kijken of ik ons drieën als groep kan inschrijven?
</blockquote>

Aeron, voor het inschrijven heb je meestal het Nabv nummer nodig + andere persoonlijke gegevens (naw), lijkt me niet dat je die van de anderen hebt :-( . Wel leuk om te zien dat je anderen probeerd te helpen ;-)

Ja ik zag het net XD, dacht het zal wel ongeveer het zelfde gaan als bij het bestellen van bioscoop kaartjes haha

Dit vind ik nu zo gaaf aan airsofters, ook al ken je elkaar (nog) niet, je kan gewoon bij een mede airsofter crashen om de volgende dag te kunnen carpoolen naar een gave Skirm! Top heren!

Naar mijn idee wel een van de betere manieren om elkaar te leren kennen

Ik ben nog aan het wachten tot ik de VOG aanvraag binnen heb, dus ik zal de 12e nog geen NABV pas hebben

voor huren heb je geen pas nodig, ik reserveer later pas(volgende week of zo)

Met hoeveel mensen is het leuk om te Airsoften? Want er zijn nog 108 plekken over ( of is dat normaal aangezien het nog een maand duurt)

Ja dat is vrij normaal de meeste schrijven zich pas 2 weken of zelfs de dag ervoor nog in.

Wij schrijven ons standaard pas 3 dagen of nog minder  van te voren in voor een skirm.

Gister avond alvast wat kleren en een vest besteld voor mijn verjaardag