Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
aeron, als je geluk hebt krijg je je VOG over 2 weken binnen, helaas zal de NABV het nog niet af hebben gehandelt op het moment dat we naar de eerste Skirm zullen gaan.
Dankje, daar had ik ook niet op gerekend, maar hoop wel dat de vog over twee weken binnen is zou leuk zijn, en dan kan ik in de week na de skirm hopelijk mijn bestelling laten overkomen
Ook van mij (beter laat dan nooit) gefeliciteerd met het behalen van de leeftijd der sterken.
De snelheid dat je VOG op de mat ligt kan heel sterk verschillen.Je hoort gevallen van 3 weken,maar bij mij lag hij binnen een week incl weekend op de mat. (Gem Rotterdam).
De pasjes worden op Vrijdag naar de drukker gestuurd.Meest aannemelijke dag dat die op de mat ligt is op een Dinsdag.
Wel even oppassen want de pasjes schijnen met het RAS virus te zijn besmet
(Replica Aanschaf Syndroom)
Maar wat ik even echt niet snap..
Waarom kopen jullie je spullen nou ongezien via het net???
Lijkt mij dat naar een winkel gaan die vol met lekkers hangt zo ongeveer de zelfde belevenis geeft als die dat je de eerste keer bij de Dames van plezier binnenstapte.
Een "mijn eerste keer" ervaring die er volgens mij echt bij hoort.
tja, ik denk de internet generatie, maar met een beetje rondkijken was het in polen voor mij het goedskoopst, en om naar polen te rijden lijkt me een beetje ver
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.