Ons nieuwe forum!

Waar kan ik instellen dat wanneer ik een topic gelezen heb het blauwe bolletje weggaat? Die staat voor ongelezen topic toch?
 
@ChaoSState Mooi zo! Ik ben nu bezig om te kijken waar ik die terug kan halen voor de actieve leden. We hebben in totaal 800 accounts dus dat met de hand terug zetten voor iedereen word me een beetje te gek :p

@Jarlamde5e Thanks! Meeste is gewoon bij elkaar gezocht ;) Het systeem is gewoon te gek <3

@bvdzeeuw Dat zou vanzelf moeten gaan. Het kan zijn dat er nog het één en ander blijft hangen. Dan zou je even op mark as read moeten klikken links boven in als je in het categorie overzicht zit.

EDIT:
Zojuist de eerste lading voorzien van hun oude post en like count.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState en bvdzeeuw
De automatische Watch-functie mag wat mij betreft wel uit... als ik ergens op reageer hoef ik niet direct te zien dat er mensen zijn die reageren zonder quotes naar mij :p
 
De automatische Watch-functie mag wat mij betreft wel uit... als ik ergens op reageer hoef ik niet direct te zien dat er mensen zijn die reageren zonder quotes naar mij :p
Dit kan je uitzetten bij je eigen voorkeuren :D laat even weten als dit niet lukt ^_^

EDIT: Zal ook even kijken bij de standaard instellingen. Dan kan ik dat daar al uitzetten wellicht

EDIT 2: ik denk dat deze optie bij iedereen aanstaat als "foutje" van het overzetten. Bij nieuwe registraties heb ik de optie kunnen uitzetten
 
Laatst bewerkt:
Uitgezet. Tot nu toe nog niet echt fan, maar dat ligt meer aan de opmaak van het forum.
 
Mijn eerste indruk kwam aardig overeen met de brainfart van ons Paulske.
Maar nu na een paar dagen wennen valt het allemaal wel mee.
Wat ik absoluut een dikke plus vind is dat je de foto's voortaan gewoon vanaf je pc kan uploaden en niet meer eerst naar een extern programma zoals Imgur te transporteren en vandaaruit naar de ACN-website.
Keep up the good work Jan. :):):):D
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ziet er allemaal prima uit & werkt wel lekker,is nog wel wennen met bepaalde functies vinden maar dat komt wel goed
..wel kwam ik net ineens op het oude forum terecht..heel vreemd allemaal...en met eenn pagina aanklikken zat ik ineens weer op het nieuwe forum...
 
@Redrum hmm! Hoe ben je daar terecht gekomen?

@Vladimir dat is nog wel even afwachten want dat kan giga schijfruimte gaan kosten op de lange termijn. Dus ik moet nog even uitzoeken hoe daarmee om gegaan word gehehe.

@Stey ah jammer. Ben wel heel erg benieuwd wat je daar van vindt. Wat kan er beter/anders waardoor je de layout wel kan waarderen?
 
Ik denk dat het meer om de gekozen verdeling gaat, dan om hoe het eruit ziet.
Als je nu op "Forums" klikt krijg je een overzicht van de fora, welke (wat mij betreft) verdeeld zouden kunnen worden met sub-fora.
Hierdoor heb je een betere verdeling en makkelijker te vinden items.
 
@Jan
Ik typte het adres in.. airsoftclubnederland.nl/forum ofzo & ineens zat ik op het oude forum...

Daarna nog 1 x gebeurd...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Jan,de foto's moeten eerst verkleind worden.
Dus zal het met die schijfruimte wel mee gaan vallen denk ik.
 
@Jan
Ik typte het adres in.. airsoftclubnederland.nl/forum ofzo & ineens zat ik op het oude forum...

Daarna nog 1 x gebeurd...

Jup /forum kom je bij het oude forum. Had ik net ook op mn gsm waar oude link nog in staat bij favo.
 
@Stey ok! Is al iets duidelijker. Bedoel je zoals het oude forum dat er gelijk 5 topics klaar stonden?

@Redrum en @Toothpick duidelijk, bedankt! Dan werkt er iets niet meer, wat goed kan komen omdat ik er vanochtend op moest voor de post en like counts haha!

UPDATE:
De bezoekers van ons oude forum, (die tot uiterlijk april nog een bezoek hebben gebracht) heb ik allemaal doorgenomen. Die met meer dan 20 posts heb ik hun oude posts en likes terug gegeven :)

Het oude forum is ook niet meer te benaderen
 
Laatst bewerkt:
Bijvoorbeeld dat er 5 (meest) actieve topics klaar staan, of gewoon een onderverdeling
  1. Reviews
    1. Replica's
    2. Webshops
    3. Fysieke Winkels
Of zoiets dergelijks
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Thanks!

Bijvoorbeeld dat er 5 (meest) actieve topics klaar staan, of gewoon een onderverdeling
  1. Reviews
    1. Replica's
    2. Webshops
    3. Fysieke Winkels
Of zoiets dergelijks

De 5 actieve topics staan in de sidebar klaar. Maar die onderverdeling is ook nog een idee inderdaad! Geeft iets meer orde denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
@Jan extra voorbeeldje:

  1. Algemeen
    1. Regels
    2. Forum Nieuws
    3. Airsoft Nieuws
    4. Offtopic
 
Of:

1. Reviews
... *topic X*
... *topic Y*

Zodat je gelijk naar het meest recente/actieve topic kan gaan

Edit: en ik krijg het niet voor elkaar om te quoten op mn telefoon (android)
Staat wel quote added maar er verschijnt niks in het tekst veld
 
Hoe kan je trouwens uitzetten dat je niet elke keer over elk topic mails krijgt?
Op de pc:

Rechtsboven in op je naam "zweven" -> Voorkeuren -> Vinkje uitzetten bij Opties: 'en ontvang e-mailmeldingen bij reacties'