Ons nieuwe forum!

Eerste indruk ziet er goed uit!

Een dingetje wat ik nog wel mis is het volgende.
Bij een topic met ongelezen berichten staat bovenin naast de pagina nummers een knopje "Go to first unread"
Deze mis ik eigenlijk bij het topic overzicht. Als je nu over een topic "hoverd" verschijnen wel de pagina nummers, maar ik mis een linkje/knopje naar het eerste ongelezen bericht.
 
Eerste indruk ziet er goed uit!

Een dingetje wat ik nog wel mis is het volgende.
Bij een topic met ongelezen berichten staat bovenin naast de pagina nummers een knopje "Go to first unread"
Deze mis ik eigenlijk bij het topic overzicht. Als je nu over een topic "hoverd" verschijnen wel de pagina nummers, maar ik mis een linkje/knopje naar het eerste ongelezen bericht.
Dat is te doen door op het blauwe bolletje voor de topic naam te klikken. Dan ga je naar de eerste ongelezen bericht in dat topic.
 
Is het trouwens normaal dat ik opeens reacties op mijn profiel krijg van ene: Juliana Qa?

Met het volgende: Hello,i am Miss Juliana a single girl,I like your profile i saw in this (http://airsoftclubnederland.nl/) i am interested in having a good relationship with you, I will also like to know you the more, please contact me through my personal email (julianaqasim26@yahoo.com) for more information including my picture,i also have something very important to discuss with you. Regards Juliana.

Ik bedoel thanks voor de complimenten maar denk niet dat dit de bedoeling is XD.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Inderdaad... gefeliciteerd ACN; U heeft Spambots.
Bijkomstigheid bij een nieuw forum, nieuwe features ;)
 
Nah spambots of personen met spam waren er altijd wel. We houden er veel tegen helaas kunnen we ze niet allemaal vangen. op het oude forum heb ik er ook een stuk of wat gebanned
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ja en deze is een fout van mij -.- heb haar toegang gegeven nadat t systeem aangaf dat t een spammer was.
Ik dacht op dat moment; iemand die een keer teveel op plaats reactie klikt :p naam en mail zag er ok uit. Maar goed! Het is inmiddels gebanned en sander heeft de spam weg gehaald.
 
Hoe werkt het punten systeem precies?
Aantal topics
Aantal reacties
Aantal likes

:)
 
@Sander @Jan

Misschien een idee voor main topic "regelgeving" dit nav andere topics die er mee "vervuild" worden. En zo alle kennis op 1 plek

En dat daar topic's;

- nabv regelgeving

-wwm regelgeving

-overige regelgeving


En in die topics kan men dan praten over regels van nabv/wwm/orga's/etc
 
Jan I tried to figure out on how to stop receiving alert emails but i couldn't, is there are any way to keep only the privet message receive on my email box?
qABZtvC.png
 
@b.samriey click on your name , top right (next to your messages).
Then go to "Alert Preferences" and untick the first two (Replies to a watched thread + Attaches a file to a watched thread).
Also, you might want to go to "Preferences" and untick "Automatically watch threads that you create or when you reply...".
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
@b.samriey click on your name , top right (next to your messages).
Then go to "Alert Preferences" and untick the first two (Replies to a watched thread + Attaches a file to a watched thread).
Also, you might want to go to "Preferences" and untick "Automatically watch threads that you create or when you reply...".
That was helpful.
No cold beer to Jan ;)
 
Ok! Ons nieuwe forum draait inmiddels bijna een jaar.

Zijn er dingen die jullie zouden willen zien of missen? Dit kan gaan over visuele dingen maar ook functioneel.

Cover foto op je profiel bijvoorbeeld (zoals Facebook), zelf kunnen maken van groepen/teams, andere agenda functionaliteit, badges/trophies die je mist, recente topics, andere indeling forum?

Anything! ^_^ Of het gaat lukken is weer een ander verhaal ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde
Het zelf invoeren van je gear-thema's zou wel chill zijn. Nu heb je daar vaste opties voor. Voor de rest vindt ik het een prima forum :)

Edit : Wellicht dus een tabje met Loadout 1, loadout 2, loadout 3, etc. Als je echt dingen reenact ofzo.
 
ik vindt de indeling met de kleuren en stijl heel fijn en overzichtelijk.
misschien is het wat om een bepaald gedeelte te maken voor beginnende airsofters. vaak zie je daar dezelfde vragen van over replica's, gear etc. meer een soort van gids wat je wel en niet moet doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Pietjepuk123
Mensen kunnen laten RSVP'en op Skirm topics, volgens mij kunnen nu alleen mods dit, maar voor ons is het ook wel handig, zeker gezien de laatste maanden steeds vaker mensen ze aanmaken en met een redelijke groep gaan. Misschien ergens een sticky met alle badges waar je je voor kan melden (misschien in de eerste post van het badge topic). Voor de rest is dit qua layout en alles er om heen een heel makkelijk forum, kudo's aan iedereen die het draaiende houdt :D.