Ons nieuwe forum!

Naar aanleiding van wat opmerking over mijn naam op het forum vs mijn naam 'in real life':
Volgens mij is er geen optie om je forumnaam achteraf nog aan te passen. Dit lijkt mij wel handig om te kunnen doen.

En zoals @Rebelattack al zei. Dikke kudos voor iedereen die actief is op het forum. Een forum 'leeft' nou eenmaal door alle mensen die er actief op zijn. You guys make it work :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde
@Jan, ik heb af en toe het idee dat de tijd van een post verspringt? Maak je een post om 9 uur, kom je 's middags terug is ineens je post tijd versprongen?
Herkenbaar? Anders houd ik een oogje open voor een voorbeeld...
 
@Jan, ik heb af en toe het idee dat de tijd van een post verspringt? Maak je een post om 9 uur, kom je 's middags terug is ineens je post tijd versprongen?
Herkenbaar? Anders houd ik een oogje open voor een voorbeeld...

gereproduceert. Als ik uitlog, en in het forum overzicht kijk naar laatste post in topic. Dan staat mijn post van 10:27 (zie boven) in het overzicht op 11:27. Als ik dan inlog, dan is magischerwijze de post datum weer de daadwerkelijke 10:27???
 
gereproduceert. Als ik uitlog, en in het forum overzicht kijk naar laatste post in topic. Dan staat mijn post van 10:27 (zie boven) in het overzicht op 11:27. Als ik dan inlog, dan is magischerwijze de post datum weer de daadwerkelijke 10:27???
Waarschijnlijk heb jij dan als ingestelde tijd van je profiel de juiste tijd voor NL. En heeft het forum zelf als standaard tijd NL+1 (weet even niet welke tijdzones dat zijn) vandaar het verschil als je in- of uitgelogd bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Klinkt voor mij ook als een logische inderdaad! Bedankt voor de test victor! Crumble bedankt voor de uitleg :)
 
Zie je vaker als de forumtool die gebruikt wordt niet oorspronkelijk op een Nederlandse server draait.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan