Ook even voorstellen

Slottie

Active Member
30 okt 2017
39
12
Trophies
5
Mijn naam is Erik 41 jaar uit Etten-Leur en wegenbouwer van beroep. En ook ik had mezelf opgegeven voor de intro dag. Nadat de lang verwachte uitnodiging in de mailbox prijkte mezelf gelijk ingeschreven en zaterdag meegedaan in Gasselte. Een lange dag gehad (3 uur heen en 3 uur terug rijden) maarrrrrrr de rit dubbel en dwars waard. Ik heb wekelijk een TOP dag gehad. Goed georganiseerd enthousiaste mensen en een ongedwongen leuke sfeer. Het NAVB lidmaatschap is zaterdagavond nog aangevraagd en zit met smart op een VOG te wachten.

Wat vooral super is dat de ervaren skirmers ook even de tijd nemen om je het een en ander toe te lichten en uit te leggen. Al met al hoop ik van harte tot ziens.

Welkom!! En gaaf om te zien dat je zo'n toffe dag hebt gehad

Haha wat heerlijk om te lezen dat je op de dag zelf nog je VOG hebt aangevraagd.

Welkom, en heel veel plezier gewenst! Bij vragen staan we meer dan klaar voor je!

Haha wat heerlijk om te lezen dat je op de dag zelf nog je VOG hebt aangevraagd.

Welkom, en heel veel plezier gewenst! Bij vragen staan we meer dan klaar voor je!

Owwww das gevaarlijk om dat tegen Slottie te zeggen hoor. Ik weet graag veel lol. Maar die indruk heb ik inderdaad zaterdag al gekregen, super man. Thumbs up.

Welkom! Fantastisch dat je diezelfde avond nog een NABV pas hebt aangevraagd! Kudo's!

En bedankt voor je mooie recensie over onze dag!

Welkom op het forum! Goed om te horen dat je het naar je zin had, en je NABV hebt aangevraagd! Baas! :D

Welkom!

Enneh, niet zo gek hoor...ik heb mn NAVB de dag na de intro aangevraagd. ;)

Fijn dat de introdag jou zo goed bevallen Is! Daar doen we het voor.

Hoe dan ook veel plezier in deze mooie sport en welkom op het forum.