Ook maar even voorstellen dan

Mike-Whiskey

Well-Known Member
9 aug 2017
229
113
Trophies
16
Ik ben Mark "no nicname yet"
38 jaar en momenteel in afwachting tot dat volgende week de postbus geleegd wordt en ik daarna het laatste stukje van de aanmelding kan afronden:p


Momenteel nog druk aan het rondkijken welke replica ik als m'n eerste main ga aanschaffen, veel via YouTube en forum recensies.
En denk dat ik a.s. zaterdag als ik even tijd heb eens ga rondkijken bij Airsoft Midden Nederland. (Heb die dag toch al een vroege rit op de planning staan):rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum! Altijd leuk om met smart op de NABV pas te wachten :)

Ook het kiezen en rondkijken voor de replica's is altijd een leuke bezigheid op zich.

Wie weet tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mike-Whiskey
Dank U:D

Daar zal ik de komende maanden inderdaad wel mee bezig zijn ja:rolleyes: maar eerst de basis benodigdheden zodat ik ondertussen wel aan de gang kan;)
 
Welkom,

Mij is het zoeken naar de juiste gear en het struinen op de diverse fora en youtube uitstekend bevallen.... maar er gaat wel heeeel veeeel tijd in zitten.
Veel plezier met de nieuwe hobby.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mike-Whiskey
Dank U:D

Ik heb ondertussen dik 1,5 week van m'n vakantie gebruikt om de fora en YouTube af te struinen:oops:
Volgende week weer werken, dus heb nog een halve week om flink te struinen:cool::p
 
Nee zelf kom ik uit Enkhuizen. Maar in Noord Holland een beetje karig met de verkooppunten:confused:

Alleen Shogan zit hier eenigzins in de buurt, maar zaterdag kom ik dicht in de buurt genoeg voor een omrit naar Airsoft Midden Nederland:D mits het verkeer mee zit:rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Xandor
Voor mij primary zit ik te denken aan een specs arms SA-V07.
Side arm nog geen idee.
Voor buiten gear in woodland camo.