Opzoek naar een goeie DMR

Alles heeft al een keer goed gewerkt neem ik aan.
Gewoon even een keer opnieuw los halen en alles opnieuw in elkaar zetten.
Misschien handig om bij de hopup unit, voor je de barrel er in plaatst even de BUITENKANT van je hopup rubber iets in te vetten.
Dit zorgt er voor dat je barrel en hopup rubber makkelijker je hopup unit in gaan en daardoor minder kans hebt op het door drukken van je barrel in je hopup rubber hebt.
Gezien de uitleg lijkt mij dit namelijk het probleem te zijn.
Greetings
 
Ik neem aan dat hij enkel aan de gearbox heeft gezeten sinds de vorige keer. If so zit het probleem niet in de hop up, maar in de gearbox.
Ik gok zelf dat de tappet plate niet helemaal goed zit en zo de njozzle niet altijd goed beweegt.
 
@Hogader Heeft gelijk. De tappet plate zet idd niet helemaal goed omdat de cylinder een beetje schuin zat en niet in de rails zat zeg maar. 
@Sander heeft mij even op het laatste moment nog even kunnen helpen en het is helemaal goed gekomen. Dus die heeft een sixpackje verdient haha!
 
Let op!, Als je met een widebore wilt gaan schieten, moet je zorgen voor een volledig gesloten cilinder (widebore) en een bijbehorende zuiger en nozzle, zodat je meer lucht achter je BB legt. Denk dan ook aan een zwaardere veer M130 en aan een Torque UP of High Torque motor, anders sloop je je motor en gears. Wil je het gelijk goed doen, installeer ook een sorbopad en pas je Angle of Engagement aan. Denk ook gelijk aan een mosfet voor 2 sec. delay voor BunkerHill en een betere trigger response.
Of volg de aanwijzingen op deze pagina:
http://www.airsoftsniperforum.com/43-longrange-aegs/892-holy-grail-building-your-dmr-aeg.html
 
@Bjorn Groen
Bedankt voor je advies Bjorn!Ik heb besloten om hem gewoon als een assault rifle (360 FPS) te gebruiken omdat je toch bijna nergens met een DMR in nederland mag spelen. Geld dit advies dan nog als ik voor een widebore ga?
 
Ik heb nu zoon 40 meter bereik met een nieuwe hop up en de wide bore. Mijn fps is ook helemaal niet gedaald. Ik kan ook 50 meter halen maar dan moet ik werken met bb/bullet drop. 
Ik moest het hop up rubber ook binnenste buiten halen en bijsnijden, maar dan ging niet helemaal lekker dus ik wil eigenlijk een nieuwe bestellen. Nog tips voor een hop up rubber die geen stuk rubber heeft voor de groef op een barrel? Ik heb ook het probleem dat hij soms 2 bb's te gelijk afschiet. 
Mijn doel is 70 meter bereik en heel accuraat schieten wat eigenlijk al lukt met de wide bore.
Alvast bedankt heren!
 
Heey Molok, hoe is het met het upgraden?Ik heb mijn promy delta 6,20 ook eindelijk binnen en daar zat al een bucking bij zonder dat stukje rubber.Mijn fps zakte wel ENORM van 480 naar 410 en haal met 410fps ~55m. haha tijdens het typen van dit ^ dacht ik "Nee kan echt niet 70fps zakken." dus heb voor de zekerheid net ff teflon tape om de bucking gewikkeld en extra spacer tussen de hop unit en outerbarrel gedaan, Bam 465fps maja nou schiet i weer te hard, easy fix though. :) Ik ga morgen nog ff range testen.
 
Hoi Ties,
Wel goed. Ik heb nu 50 meter bereik en ik schiet best accuraat. Ik heb zelf nog wat vlosdraad om mijn bucking gedaan want ik heb hem niet helemaal goed bij gesneden. Maar wat een beetje jammer is dat deze replica geen standaard hop up unit heeft. Dus ik heb het gevoel dat ik luchtdruk verlies heb.
Best wel raar dat ik totaal geen FPS verlies heb en jij wel. Gebruik jij trouwens een flat hop ofzo met de bucking die bijgeleverd is? Anders heb je toch geen backspin? 
Ik heb zelf nu een R hop gekocht waar ik nog mee aan de gang ga maar volgens mij is de opening hop up van de delta strike barrel veel te groot voor een r hop installatie.
 
Nee geen flat-hop, ik had nog een r-hop patch liggen van een z-kit dus heb die gebruikt en ik moest er zelfs nog een klein stukje (~1mm) af snijden in de lengte. 
idd raar dat je geen fps verschil hebt, hoe veel fps schiet je? en welke hop unit?
 
Stock hop up unit. Ik kan er geen andere hop up inzetten zover ik weet. Het is zoon ding waar de behuizing zelf een cilinder heeft die in het magazijn gaat. Ik schiet 350-365 FPS. 
Ik heb zelf ook net een z-kit binnen gekregen. Maar mij is verteld dat dat ding bijna de hele hop up opening moet afsluiten van de barrel. En de opening van de delta strike is echt ontzettend groot. Laat mij even weten wat voor range je hebt als je de z-kit er in hebt gezet.
 
Ik had mijn r-hop er al in zitten en kom rond de 55m maar durf het niet met zekerheid te zeggen omdat ik nog geen gelegenheid heb gehad om alles goed af te kunnen stellen en te testten.